Nu Online
Momenteel zijn er 279 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwlijksreis cuba of mexico

  4-1-2008 21:59:05
Hallo iedereen,

ook wij zijn op zoek naar de ideale huwelijksreis. Maar we twijfelen nog tussen cuba en Mexico.
Wat zouden jullie verkiezen en waarom?

Alvast bedankt voor de tip!
Groeten,
Sandra en Wouter
05/07/08

Sandra
5-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1145


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik5-1-2008 9:18:12

mijn tante en nonkel doen heel veel verre reizen en mexico staat bij hen nummer 1..

(stonden net hier aan deur na evacuatie kenia oei)

Er is daar een keten (riu of iberostar) en daar hadden ze door overboeking het duurste hotel uit. Moet GEWELDIG geweest zijn!

Je kan daar vb ook zwemmen met dolfijnen en cultuur opsnuiven

Cuba hebben ze ook gedaan en dat vonden ze niks..

maar ja dat is persoonlijk he!



Petra
29-9-2007
 Meld misbruik5-1-2008 13:34:04

Beste Sandra en Wouter,

Wij zijn in september op huwelijksreis geweest naar Mexico.
Iberostar Paraiso Maya, prachtige hotelketen, bestaat uit 5 naastliggende hotels en als je in de Maya logeert mag je in elk ander iberostar hotel ook op restaurant! Een echte aanrader!
Er zijn maar liefst 16 à la carte restaurants. Het eten is in de bufetten supergoed en uitgebreid.
Een excursie die je zeker moet gedaan hebben is de Chitzen Itza, wel 4 uurtjes bus, maar echt de moeite om eens gezien te hebben!

Groetjes Petra



Sofie

 Meld misbruik5-1-2008 15:14:24

Hallo Sandra,

Ik ben zelf reisagent en zou je Mexico aanraden. Je moet er namelijk rekening mee houden dat Cuba een communistisch land is. Van de regering uit is er meestal rantsoenering op voedsel, dus vaak niet veel keuze in de hotels, beperkte bufetten, etc.

Voor een huwelijksreis zou ik toch voor Mexico kiezen.

Groetjes,

Sofie



Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik5-1-2008 18:13:51

Beslist Mexico. Wij zijn er in september geweest en tot nu toe de beste reis ooit gehad. We verbleven in Iberostar Quetzal,een echte aanrader!



Inge
5-7-2008
 Meld misbruik6-1-2008 17:49:20

Hoi Sandra en Wouter,

Wij trouwen ook op 05/07/2008 en wij gaan naar Mexico. We zijn eergisteren in reisbureau geweest en hebben daar ook gevraagd wat hun beste lijkt voor huwelijksreis in Caraïbisch gebied. Zij zeiden Dominicaanse als je aan strand wil liggen, Mexico als je er ook nog een snuifje cultuur aan toe wil voegen. Cuba en Jamaïca vonden zij ook mooi, maar minder als huwelijksreis en zeker als je nog nooit de Caraïben gedaan hebt.
Wie weet komen we elkaar nog wel tegen op het vliegtuig of in het hotel... We weten nog niet juist welk hotel, maar wss wordt het een Riu. We wachtennog even de boeken Pegase en VIP af. Spannend, hé.

Inge en Ronny
05/07/2008



Elke
7-7-2007
 Meld misbruik7-1-2008 17:39:17

hoihoi

Ik ben naar Playa Del Carmen in Mexico geweest in het Riu Yucatan hotelen het was het einde. Heb met dolfijnen gezwommen, een droom is Mexico. De reisagent had ons cuba en Aruba enzo ook afgeraden. In ieder geval geniet ervan en ik hoop nog eens naar Mexico te kunnen gaan...

El



Elke
7-7-2007
 Meld misbruik7-1-2008 17:39:31

hoihoi

Ik ben naar Playa Del Carmen in Mexico geweest in het Riu Yucatan hotelen het was het einde. Heb met dolfijnen gezwommen, een droom is Mexico. De reisagent had ons cuba en Aruba enzo ook afgeraden. In ieder geval geniet ervan en ik hoop nog eens naar Mexico te kunnen gaan...

El



Elke
7-7-2007
 Meld misbruik7-1-2008 17:39:45

hoihoi

Ik ben naar Playa Del Carmen in Mexico geweest in het Riu Yucatan hotelen het was het einde. Heb met dolfijnen gezwommen, een droom is Mexico. De reisagent had ons cuba en Aruba enzo ook afgeraden. In ieder geval geniet ervan en ik hoop nog eens naar Mexico te kunnen gaan...

El



Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik8-1-2008 16:30:22

Bedankt allemaal voor de tips. Wij hebben de knoop doorgehakt en het wordt dan ook MEXICO! Waarschijnlijk Het iberostar Paraiso hotel...kijken er al naar uit!

Groetjes, Sandra


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...