Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis - 4 dagen

  4-1-2008 21:31:49
Hallo,

Wij trouwen in oktober en willen net als iedereen graag onder ons 2 op huwelijksreis. We hebben echter 3 kleine kindjes (2.5 jaar en een tweeling van 1 jaar), waarvoor we niet zoveel 'afzetmogelijheden' hebben.
Onze buren zijn zo lief om hen 4 dagen bij hen te houden.
Dus nu zijn we op zoek naar een leuke reis voor 4 dagen/3 nachten. En liefst iets specialers als 4 dagen Ardennen, hoewel dit ook wel leuk kan zijn natuurlijk.

We hebben al een reis naar het ijshotel gezien, maar ik had eerder iets warmers in gedachten.

Alle tips zijn dus welkom !

Mie

Hennebel

Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1153


daisy
5-9-2008
 Meld misbruik4-1-2008 21:47:13

Omdat wij niet veel verlof kunnen inplannen hebben we ook maar beperkt aantal dagen waar we zeker van zijn die te kunnen nemen dus maken we een citytrip kort, maar ook zeer romantisch!



daisy
5-9-2008
 Meld misbruik4-1-2008 21:47:27

Omdat wij niet veel verlof kunnen inplannen hebben we ook maar beperkt aantal dagen waar we zeker van zijn die te kunnen nemen dus maken we een citytrip kort, maar ook zeer romantisch!



Mikke

 Meld misbruik4-1-2008 23:01:44

Buiten de gewone citytrips zijn ook Egypte, Marokko en Malta nu bijgevoegd voor korte trips in sommige reisbrochures.



Amber
9-8-2008
 Meld misbruik4-1-2008 23:57:22

Hey,
Wij gaan ook voor een citytrip. Venetië of Rome hebben onze voorkeur. Het is niet ver vliegen,en de hotels zijn betaalbaar. Kijk maar eens in de brochures van Thomas Cook en Jetair.
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
09/08/08



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik5-1-2008 8:20:43

ijshotel lijkt me super!!!

overige opties:
- normandie: hotel normandie barriere lijkt me super voor honeymoon! 500 km rijden

- euro disney: oke, ik geef het toe.. ik ben er verslaafd aan
(in combinatie met parijs)

- rome: echt de moeite voor een citytrip!

- barcelona: heel mooi en veel te zien

- parijs: echt de moeite, maar misschien heb je dat al gedaan

- malta kan tegenwoordig ook voor paar dagen, net zoals mallorca (als je strand wil)
en anders kan je athene of cairo nemen

- ik heb gisteren een boekje van luxe hotels gehaald in reisbureau: caractere.. hier kan je wel wat in vinden, niet te ver en wel luxe (wel iets duurder natuurlijk)

Er is echt veel wat je zou kunnen doen hoor!

Maar ijshotel vind ik persoonlijk het LEUKSTE.. staat hoog op ons verlanglijstje!!
xx




Els
27-9-2008
 Meld misbruik5-1-2008 13:01:16

Hallo,
ik ben vorig jaar twee dagen naar het Normandie Barrière geweest en toegegeven, het was fantastisch, prachtig hotel (hoewel de kamers tegenvielen, maar als ge de bruidssuite kunt krijgen, zal het wel veel beter zijn)heel leuke stadjes in de buurt!
Twee jaar geleden Parijs gedaan, ook in een prachtig hotel, heel gezellig en romantisch. En dit jaar, waar mijn toekomstige mij ten huwelijk heeft gevraagd was het beste van allemaal : landgoed Duin en Kruidberg in Nederland.Je moet maar eens op de website kijken.Ligt vlakbij Amsterdam en Haarlem (twee shoppingparadijzen). Wij trouwen eind september en gaan wegens nergens echt schitterend weer (orkaanseizoen, regenseizoen,...) 6 dagen naar new york. En dan eventueel in december een lastminute naar de zon.
Succes met de zoektocht!
Groetjes,
Els



Lien
16-2-2008
 Meld misbruik5-1-2008 13:03:14

Wij hebben ook maar een weekje tijd en keken dus ook uit naar een leuke citytrip.
Bij ons is het (mede gezien de slechte koers van de dollar!) uiteindelijk NEw York geworden... Dit zou een optie kunnen zijn maar dan vrees ik wel dat je toch zeker en weekje zou moeten hebben om er echt ten volle van te genieten...
Veel succes met de zoektocht!
Lien
16.02.2008



Kim
7-5-2013
 Meld misbruik5-1-2008 14:04:39

Wij gaan naar Barcelona, ideaal ook voor 4 dagen!! Toffe hotels, veel te zien, mooi weer (normaalgezien), winkels...



Sofie

 Meld misbruik5-1-2008 15:17:08

Als je iets exotisch wil en niet te ver weg ... Marrakech !!! Sprookje van 1001 nacht :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums