Terug naar overzicht
Hallo Dina, je kan Bongo bonnen ook kopen in alle Dreamland speelgoed winkels. Als je in de buurt van Brussel woont kan je daar ook naar de Bongo winkel gaan. Die is gelegen in een groot shopping center. Ik weet alleen de naam niet meer . De aankoop van Bongo via internet is ook aan te raden en echt wel betrouwbaar Groetjes Sandra
Hoi, ik zag ze ook al bij AS adventure-winkels en sommige reisburo's.Succes!Amaryllis
je kan deze bonnen hier in turnhout bij bijna alle reisbureaus kopen.Ik heb mijn ouders al gegeven:- kasteelweekend- gastronomische bonzelf heb ik al gekregen:- relaxbonmijn schoonouders zijn nu weg met een kasteelweekendbonWij zijn er dus HEEL content van... altijd het ideale cadeau!
In AS adventure hebben ze de bongo bonnen!Grts,Delphine06/06/2008
Bij Weekenddesk in de Kronenburgstraat in Antwerpen vind je de hoofdwinkel van de bongobonnen, hier vind je ze dus allemaal!
En in de fnac en bij connections...
Hoi Dina, Je kan die bongobonnen inderdaad kopen bij dreamland, as adventure, ... Wij zelf hebben al 2 keer zo'n bon gebruikt en er nog geen problemen mee gehad. alles verliep vlot. Je boekt via de site van weekendesk en dan krijg je een voucher die je meeneemt naar het hotel. Wij hadden zo'n bon waarbij er ook dineren bij zat, het hotel had voor ons zelfs al een tafel gereserveerd. Die bongobonnen zijn heel leuk om te krijgen en te geven. (we hebben zo een gebruikt voor ons minihuwelijksreisje, omdat dat zo soms goedkoper is dan bij het hotel zelf te boeken)Groetjes Anneleen 21-12-0711-07-08
Wij hebben de bongo bonnen al ontelbare keren gebruikt. Zowel als cadeautje als voor onzelf. Charmeweekend, champagneontbijt, shoppingweekend en ga zo maar door....Ik heb ze altijd met mijn visakaart betaald op internet en twee dagen later werden ze mooi bij ons thuis afgeleverd. Ideaal!
bij fnac verkopen ze er ook!
ik verkoop ze zelf in NL, top!!!