Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help!

4-1-2008 13:48:34
Hallo allemaal!

Ook van mij alvast de beste wensen voor dit prachtige huwelijksjaar!

Wij zitten met een dillemma, dus ik zou graag een hulplijn inroepen. We trouwen op 02/08/2008 en willen daarna toch wel even op reis. Geen traditionele huwelijksreis bestemming, enerzijds omwille van het feit dat we niet echt strandliggers zijn en anderzijds ook omwille van het feit dat ons eerder beperkte budget een reis naar bali, thailand, nieuw-zeeland ed niet toelaat. De 2 opties die nu uiteindelijk overblijven wil ik allebei echt even graag, en ik geraak er echt niet uit, dus ik wil graag jullie mening ook eens horen. De eerste optie is de West Highland Way in Schotland (met andersreizen, iemand ervaring mee?). Het is daar heel schoon en we wilden dat wel al langer eens doen, vandaar... De andere optie is een combinatie van een doortrekkende tocht door maestrazgo in spanje (ook met andersreizen, schoon naar't schijnt en zo ziet het er ook wel uit maar ik kende het gebied niet dus daarom lijkt het met minder tot de verbeelding te spreken)en enkele dagen barcelona, waar we ook al langer eens naar toe wilden gaan... Ik geraak er dus écht niet uit he, wat denken jullie?

Alvast bedankt voor de tips!

dennis
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 452

San
12-4-2008
 Meld misbruik4-1-2008 17:33:24

Mijn voorkeur gaat uit naar Schotland. Wij hebben het niet zo met die toeristische zuiderse landen. Geef ons maar het rustigere oosten met Schotland, Zeeland, en Scandinavië. Wij hebben een aantal jaren geleden en tocht gemaakt door Schotland en de Highlands. Fenomenaal. Ik zou het zo opnieuw doen. De mensen zijn supervriendelijk, hééééééél lekker eten (vooral de zalm en double chocolate cake, haggis was niet aan ons besteed). Ik zou niet twijfelen. Als je meer info wenst laat je maar iets weten. Wij hebben ook een tocht door Zweden gemaakt en zo via Finland naar de Noordkaap. Ook niet te beschrijven. Dit moet je echt gezien hebben.

Sandra
12/04/2008

Amber
2-8-2008
 Meld misbruik4-1-2008 19:32:30

Mijn voorkeur zou eerder naar Schotland gaan. Ik weet niet waarom, ben er zelf nog niet geweest, maar zou er ooit graag eens naartoe gaan.
Wij zijn ook zo geen strandgangers en wij gaan waarschijnlijk 14 dagen rondtrekken in Italië. Venetië en dan waarschijnlijk het Gardameer of de streek van Umbrië. Je hebt zo een gids met allemaal Charme hotels(beperkt aantal kamers). Je moet eens kijken misschien bestaat dat van Schotland ook.
Wij trouwen ook op 02/08/2008 en we willen zo niet naar een overbevolkt hotel gaan. Daarom opteren we voor zo'n kleinschalig hotel.

Groetjes

Amber

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik4-1-2008 20:09:34

hallo,
waw schotland!
de natuur is daar adembenemend mooi. als ik mocht kiezen zou ik dat nemen. de mensen zijn er ook heel vriendelijk en je hebt er van die gezellige pubs. hou juist wat rekening met het feit dat het daar heel vochtig weer is. het regent er meer dan hier bij ons.
succes

Koen
21-6-2008
 Meld misbruik5-1-2008 18:04:07

We zijn al enkele keren met Anders Reizen op vakantie geweest en dat is absoluut een aanrader als je houdt van wandelvakanties en charmante bestemmingen + hotels. Op het kantoor in Diest kunnen ze je altijd wel meer vertellen dan er in de brochure staat. We zijn vorig jaar naar Malta & Gozo geweest. Vooral het hotel op Gozo was geweldig, het noemde Dar ta Zeppi en werd uitgebaat door een Vlaamse. Ze heeft slechts 2 kamers en je wordt er dus in de watten gelegd! Het heeft op ons veel indruk gemaakt. Ik denk wel dat het op Malta erg warm is tijdens de zomermaanden. Dit najaar zijn we naar Portugal - Serra da Lousa geweest, heel tof, maar minder geschikt voor een huwelijksreis. We hebben deze morgen onze huwelijksreis geboekt bij Anders Reizen( natuurlijk!) en hebben gekozen voor Santiago de Compostela.

Wendy

Meld misbruik14-1-2008 12:57:28

Ik heb twee jaar geleden (niet als huwelijksreis) de West Highland Way gedaan, wel niet via een organisatie, enkel met wat vrienden en de rugzak op de rug.
Ik ben ook bepaald geen strandligger, maar dat zou ik nu toch ook niet als huwelijksreis gewild hebben. Veel regen, altijd maar doorstappen en superambetante midges of hoe je dat schrijft (kleine rotbeestjen, zijn vliegjes maar ze prikken als muggen en het jeukt meer dan een beetje). Het land is wel prachtig, maar ikzelf heb er meer van afgezien dan van genoten.
Schotland zelf zou ik wel nog eens doen maar nooit meer te voet en met de tent...

Groetjes

Wendy

dennis
2-8-2008
 Meld misbruik15-1-2008 9:04:09

het is schotland geworden!!!!

En ja, ik ben er supercontent mee...
Nu is het natuurlijk wel zo dat we geen bagage en tent enzo moeten meesleuren en dat we (hopelijk) wel in een fijn bed kunnen slapen en niet op een matteke in een tent... Tegen de midges bestaan wel producten vermoed ik die ik dan ook met de liters ga smeren (iemand tips?), en dan het goede voornemen: wij gaan trainen! binnenkort op zoek naar goede wandelschoenen en wanndelen dat de stukken er af vliegen! Heb dus echt wel geen zin om de hele tijd over mijn tong te struikelen en elke avond wedstrijdjes blaren tellen te organiseren...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...