Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleine suite

3-1-2008 19:11:12
dag bruidjes!
Onze suite is heel klein:twee moeders, een vader, een grootvader en grootmoeder.
We zijn beiden enige kinderen en hebben onze mamas als getuigen.
zijn er nog bruiden met een kleine suite en hoe pakken jullie het vervoer en binnenkomen kerk aan? Van mij moeten ze zich niet te sjiek opkleden.
groetjes

Vicky
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 415

Tamara

Meld misbruik3-1-2008 20:58:37

Wij zijn ook maar met 12 (wijzelf inbegrepen. Wat het vervoer betreft, regelt mijn ventje enkel iets voor onszelf. De rest zal met eigen auto volgen. Gezien wij niet voor de kerk trouwen, moeten wij ons daarover ook geen zorgen maken.

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik3-1-2008 22:20:55

Hoi

Wij zijn maar met 10, wijzelf ook inbegrepen.
We hebben 1 bruidsauto gehuurd en een volglimo (zo'n amerikaanse stretchlimo) waar dan de rest van de suite allemaal samen in zit.
dat was goedkoper dan per koppel een auto te huren.
Voor de kerk komt eerst de suite binnen.
In ons geval
tante en nonkel
getuige 1 + partner
getuige 2 + partner
dan de bruidegom met zijn moeder en
dan de bruid (ikke dus :-)) met zijn vader;
Mijn ouders zullen dus niet aanwezig zijn.
Kleine suite of grote suite , maakt niet uit hoor.
Van mij moesten ze ook niet chic opgekleed zijn maar schoonmama wou dat de mannen een kostuum huurden, hebben dat dan ook gedaan en de suite heeft die zelf betaald
Succes!
Sophie

Karolien
1-12-2007
 Meld misbruik4-1-2008 10:04:59

Dag Vicky

Bij ons was er gewoon geen suite. De ouders en broers/zussen zaten al in de kerk. Mijn man en ik waren een half uur voor de aanvang van de viering aan de kerk om de mensen te verwelkomen. De priester is ons dan komen 'halen' en zo zijn we naar voor gegaan.

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik4-1-2008 10:22:14

Ideaal zou ik zeggen! Jullie passen perfect in een limo. Onze suite is daar te groot voor. Ik denk dat een limo ook wel plezant is al jullie niet overdreven sjiek zijn (bij ons ook niet het geval, hoor). En je zit gezellig bijeen!

Voor het binnenkomen in de kerk zou ik de twee grootouders samen laten gaan en daarna de vader met aan elke arm een moeder. Andere combinaties kunnen natuurlijk ook als dat beter overeenkomt met de familiebanden. (Als grootmoeder en grootvader geen familie zijn, vindt de grootvader het waarschijnlijk leuker om met zijn dochter te gaan ...)

Groetjes en 't amusement!

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik4-1-2008 11:06:34

Wij zijn met 8 personen en twee bruidskindjes, ideaal voor een limo! Ik denk dat het echt tof zal worden om lekker allemaal samen te zitten :-)
Vind het een leuke "oplossing" voor zo'n bus waar je met toch heel wat meer volk in moet...

Silke
15-5-2009
 Meld misbruik4-1-2008 16:03:59

Bij ons bestaat de suite ook maar uit 8 personen. Wij hebben voor elk koppel een suitewagen bestelt. Zodat ze elk apart kunnen uitstappen.
Ik moet wel zeggen dat het bij ons wel met de nodige tralala is.... wou graag een sprookjesbruiloft.
Vermits jezelf zegt dat het allemaal een beetje losser mag, kan je misschien opteren voor een klein busje.... is ook erg gezellig!

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik4-1-2008 20:52:08

met onszelf erbij bestaat onze suite ook slechts uit 8personen. wij gaan allemaal in 1 limousine plaatsnemen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...