Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

carolus boromeus antwerpen

3-1-2008 0:19:17
een van de mooiste kerken van het land waar we heel graag elkaar het jawoord zouden geven...is er hier iemand met hetzelfde plan of die iets weet van de prijs? of moet een kerk een standaardprijs houden? het gaat tenslotte maar om een uurtje max...

cien
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 478

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik3-1-2008 8:15:20

moet je wel heel vroeg bij zijn want daar willen zeer veel mensen trouwen en denk datdit ook enkel voor inwoners van die parochie is maar ben niet zeker

Antonietta
25-8-2007
 Meld misbruik3-1-2008 13:43:35

Hoi,

wij zijn op 25/08/07 getrouwd in de Borromeuskerk.... 't was PRACHTIG!

Gewoon even bellen met de koster om op gesprek te komen bij meneer pastoor (marc dierickx).

Het is een standaardprijs... +- 200€ dacht ik.

succes en groeten,
Antonietta
131 dagen getrouwd

Antonietta
25-8-2007
 Meld misbruik3-1-2008 13:43:52

Hoi,

wij zijn op 25/08/07 getrouwd in de Borromeuskerk.... 't was PRACHTIG!

Gewoon even bellen met de koster om op gesprek te komen bij meneer pastoor (marc dierickx).

Het is een standaardprijs... +- 200€ dacht ik.

succes en groetjes,
Antonietta
131 dagen getrouwd

Annick
29-3-2008
 Meld misbruik3-1-2008 16:25:25

Hey Cien,

Wij trouwen op 29 maart dit jaar in de Borromeuskerk! Inderdaad één van de mooiste kerken in Antwerpen!
De prijs is 200 euro, vaste prijs bepaald door het bisdom. De pastoor gaat in mei wel met pensioen, dus het zal wel een andere pastoor zijn bij jullie dan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...