Terug naar overzicht
Hey Kelly,Misschien eens een kijkje nemen op www.anuna.be , www.cymbeline.com , www.issamoda.be ... Veel succes !
kijk zeker eens bij de collectie van Rembo Styling: daar zitten veel gekleurde jurken tussen.Linea Raffaeli heeft ook gekleurde jurken.Ik weet niet van waar je bent, maar in Le Chapeau (Antwerpen) en bij Cermo (Turnhout) hebben ze zeker Rembo. Linea kan je in heel veel trouwwinkels vinden.
Le Chapeau in Antwerpen is een goed adres, ze hebben daar erg veel stijlen en merken, daar kan je wel iets moois en speciaals vinden.succes!Nip
Hallo Kellyzeker eens naar bruidshuis ellen in oostburg gaan!!ik wilde ook geen gewoon traditioneel kleed, en heb echt mijn zin gevonden.ze hebben bijna alle merken, en vele modellen en kleuren, en prijscategoriëen.is eigenlijk niet zo ver: dicht bij Sluis.groetjesLien
HALLO KELLYIKZELFHEBOOK EEN GEKLEURD KLEED ALS JE WIL KUN JE EENS EEN KIJKJE NEMEN OP DE SITE VAN SINCERITY EN VOOR EUROPA KIEZEN EN DAN NUMMER 3289 DAT IS MIJN GEWAAGDE JURKGROETJES
Hoi Kelly,Kijk eens tussen de suitekleren.Heb zelf ook een suitekleed. Je ziet bij sommige echt niet dat het geen 'echt' trouwkleed is hoor. En veel meer keus!Succes ermee!Sabine