Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bloem haar

2-1-2008 17:40:24
hallo bruidjes
ik had in gedachten om aan één kant een bloem opzij in mijn haar te steken, geen echte bloem, maar in zijde (ivoor kleur), een roos of iets dergelijks of een klein stukje met bloem? waar kan je zoiets vinden? ik vind er ook geen voorbeeldfoto's van en vind het zo moeilijk om dan aan je kapster uit te leggen wat je bedoelt. kan iemand mij helpen?

Sandra
25-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 313

Annick
29-3-2008
 Meld misbruik2-1-2008 18:08:42

In sommige bloemenwinkels verkopen ze kunstbloemen in zijde, lijkt net echt! Ik denk wel dat het mogelijk is om aan zo'n bloem een speldje, kammetje of iets dergelijks te bevestigen, misschien weet je kapster hier dan wel raad mee?

Annick
29-3-2008
 Meld misbruik2-1-2008 18:21:31

Vergeten te vertellen in vorige berichtje; ook op http://www.dressedbyjill.nl/index1.html vind je veel accessoires!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...