Terug naar overzicht
Hey,Ik en mijn vriend trouwen op 10 mei. Jammer genoeg voor jou in de omgeving van Gent. Ik weet dus geen locatie? :-(Groetjes,Laurie
wij trouwen in juli en hadden ook al aan oostende gedacht, meerbepaald de venetiaanse gaanderijen (bij thermae palace) in combinatie met de zee. we zijn er echter ook nog niet helemaal uit wat het worden zal
wij trouwen 28juni en wonen in bruggeen onze fotos worden gemaakt aan de damse vaart en de molens er rond, veel afwisseling dangroetjes en succes
Hallo Nanouchka,Voor jou ook een fantastisch 2008 toegewenst!Wij trouwen ook in mei, de 23ste...Ook wij zijn nog volop aan't brainstormen voor de foto's regio Brugge - Kust. Ook voor de uitnodigingen willen we gebruik maken van foto's en we krijgen stilletjesaan zo die druk... zo van, nieuwjaar is voorbij, nu wordt het menens...Wij dachten aan kust van Oostende of eerder rustigere duinpolders van De Haan.Brugge: minnewaterpark, reitjes, molens, astridpark... Brugge heeft echt héél wat idyllische plekjes...Maar binnenplaatsen hebben we niet echt... Dus als jij tips hebt, altijd welkom!GroetjesSofie
Een van mijn beste vriendinnen had prachtige foto's aan de Damse vaart en toen het begon te regenen zijn ze ook naar die zuilen in oostende getrokken(aan thermae palace). Het waren werkelijk adembenemende foto's!GRoetjes;Amaryllis
hallowij trouwen 10mei2008We waren vorige week in oostende en vonden het super om foto's te kunnen trekken aan de scheepswerf, ongeveer waar de ferry vertrekt,.( voor ons iets te ver) Wij houden van vrij industriele foto's.Wat je ook kan doen is na de trouw foto's laten maken in zee en aan de pier, dat is dan weer klassieker.Of je moet Brugge centrum in rijden en daar fotokes trekken ook altij dheel mooi.groetjes