Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan alle bruidjes die trouwen in 2008

2-1-2008 9:09:29
Beste medebruidjes van 2008! Een gelukkig nieuwjaar!!!
Vanaf nu mogen wij écht beginnen aftellen. 2008 wordt ONS jaar! Ik had deze keer met oudejaar écht een héél speciaal gevoel. Jullie ook?
Vele groetjes aan iedereen!

Katleen

Katleen
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 410

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik2-1-2008 9:13:16

Dag Katleen,

Ook een heel gelukkig nieuwjaar en een prachtig huwelijk hé ;-)

Bij ons gaf het ook wel een speciaal gevoel, na al die maanden voorbereiden is het plots "maar" een halfjaartje meer... Superspannend! :D

En mijn papa heeft naar ons beiden een berichtje gezonden:
Voor mij: Dit wordt hét jaar uit ons leven, gelukkig nieuwjaar!
Voor mijn schat: Dit wordt ons jaar hé, zorg goed voor mijn dochter!

Super :-)

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik2-1-2008 9:38:06

waaaaaaa hou aub op!!!! Ik had nog geen zenuwen maar nu beginnen ze te komen... mei is precies opeens zo dichtbij!!!

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik2-1-2008 10:44:02

Hoi iedereen,

Ook van mij de beste wensen voor dit nieuwe - voor veel onder ons - spannende jaar.

Voor mijn verloofde en mij duurt het nog wel eventjes, maar op 1 januari om middernacht viel toch onze euro: nu moeten we zeggen dat we DIT jaar trouwen en niet meer VOLGEND jaar!

In ieder geval wens ik alle 2008-bruidjes een heel leuk droomfeest en daarna een perfect huwelijk!

Groetjes
Ines
3/10/2008

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik2-1-2008 12:02:40

hoi,

mijn euro is ook al gevallen. iedereen zegt nu: het is niet meer lang he. terwijl ze vorige maand nog zeiden, pfff dat is nog lang lol.

ik zie er zeker naar uit, maar heb ook al wat zenuwen lol

grts
cindy 12.09.08

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik2-1-2008 14:34:36

Brr ik krijg kippenvel en traantjes in men ogen!Het gevoel dat jullie omschrijven had ik ook. Heb ook tegen men ventje gezegd...nu trouwen we DIT jaar.
Ineens lijkt het inderdaad allemaal zo dicht te komen.
En heel af en toe krijg ik toch al ne ferme kriebel in men buik.
Wij trouwen in september en heb zo het gevoel tegen dat de lente begint zal het heeel rap gaan.
Geniet van dit voorhuwelijks gevoel!
Even een vraagje aan andere bruidjes die trouwen begin sept(eventueel 6/09 zou tof zijn) wat hebben jullie juist allemaal al gedaan? Mijn ventje lacht me uit dat ik al veel te veel veel te vroeg heb gedaan...
groetjes! en dikke proficiat!

Johan

Meld misbruik2-1-2008 16:13:51

Aan alle trouwkoppels van 2008 ... maak er iets moois van, van jullie dag en van jullie viering!
Ik hoop dat wij als goedeherder.be vele koppels mogen blij maken met een intieme en persoonlijke viering!

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik2-1-2008 17:16:24

Hey!

BEdankt voor je wensen Kathleen (en anderen) en ook van ons de beste wensen voor het nieuwe jaar. Ik had deze feestdagen ook een raar gevoel. Toen ik 'winterwonderland' aan het meezingen was bij het opzetten van de Kerstboom besefte ik het opeens, dit is mijn laatste kerst als ongetrouwde vrouw ;) (ge weet wel dat zinnetje: 'he'll say: are you married, we'll say no man!' )

Ik wens iedereen een spetterend jaar en een fantastisch huwelijk toe!

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik2-1-2008 17:25:04

aan alle toekomstige getrouwden, een gelukkig nieuwjaar

ook wij hebben de jaarovergang als speciaal ervaren. op al onze ontvangen kerstkaartjes staat wel iets in verband met het huwelijk, een mooie trouw toegewenst, een speciaal jaar voor jullie, het jaar waarin jullie samen de weg inslaan, ... Dat vond ik ook heel erg leuk. ook op oudejaarsavond, toen we om middernacht toostten, werd onmiddellijk gezegd door mijn papa: en een schone bruiloft dit jaar.

Leuk hé, ik begrijp volkomen hoe jullie je voelen! Het aftellen kan nu echt beginnen.

groetjes xxx

Sophie
19-7-2008
 Meld misbruik2-1-2008 19:17:43

ik heb het ook heel warm want vandaag is het net nog 4 maand en dan is het zover.
en ik moet precies nog zoveel doen. de zenuwen komen af en toe op.

Sophie
19-7-2008
 Meld misbruik2-1-2008 19:17:57

ik heb het ook heel warm want vandaag is het net nog 4 maand en dan is het zover.
en ik moet precies nog zoveel doen. de zenuwen komen af en toe op.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...