Terug naar overzicht
Hallo,wij kunnen zeker Fede di Oro aanbevelen. Wij hebben een uniek paar met vingerafdrukken in witgoud en bij mij een briljantje erin en hebben ongeveer 700 euro betaald. Wij zijn er heel tevreden over. Zeker eens een bezoekje brengen zou ik zeggen.Groetjes,Isabel
wij zijn zondagmiddag langs geweest bij Fede di Oro en hebben er onze trouwringen besteld. Ze hebben heel veel verschillende modellen die nog extra gepersonaliseerd kunnen worden. Alle ringen worden daar zelf gemaakt. Wij betaalden 840 euro voor ons paar, in mijn ring zitten er 12 briljantjes. Wij hadden al bij andere juweliers gekeken en daar was het al soms minsten 800 euro voor 1 ring met enkele steentjes. We hebben gekeken bij aurodesign en zijn zeker veel goedkoper af bij Fede di Oro en de ringen zijn zelfs nog naar onze wensen. Zeker een aanrader. Heel vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen. We zijn daar een uur binnen geweest. Je moet wel op voorhand een afspraak maken. Groetjes Anneleen
Hey, wij trouwen op 24/05/08 en hebben vorige maand onze trouwringen besteld en 2 weken later reeds ontvangen!Ze komen van bij Fabrigold in Kortrijk. Deze worden ook op maat gemaakt en kleur/afwerking naar keuze. Wij betaalden 700 euro voor de 2 (die van mij met 8-tal briljanten) Via de trouwbeurs hadden we 30% korting op de prijs. K heb trouwens nog een bon over, indien interesse 0497/238369. We mogen zelfs voor de trouw nog teruggaan om alle juwelen v/d suite gratis te laten opblinken voor de gelegenheidgroetjes, saskia
Hey Saskia,bedankt voor je antwoord, ben wel geïnteresseerd in die bon. Wil je me anders mailen: tacha1983@hotmail.comThxAndere reacties op de voorgenoemde of andere juweliers mogen gerust nog komen hé ... Had bv nog nooit gehoord van Fabrigold.
Hallo,Wij trouwen op 14 juni 2008 en hebben onze ringen eind vorig jaar besteld bij de Goudcentrale in Kortrijk. Heel veel keuze aan ringen. Gezien vermits koppel voor ons ook kwam voor trouwringen. Zelf hebben we er echter niet naar gekeken vermits wij onze droomringen hadden gezien op de website en met die afbeelding naar de winkel zijn gestapt. Uiteindelijk zullen we voor beide ringen samen max 650 euro moeten betalen. Beide kwamen uit op bedrag in de 300 euro. Hebben voor dezelfde ringen nog prijzen gevraagd elders en daar lagen de bedragen heel stuk hoger (400 à 500 euro). Zijn dus heel tevreden van onze keuze voor Goudcentrale.Bovendien heel goed bediend en de ringen zouden kort na nieuwjaar klaar zijn. Dus we zullen ze ruimschoots op voorhand hebben.Veel succes verder met jullie zoektocht!
hoi,wij zijn gisteren langs geweest bij Fede di Oro in Izegem, we hebben 2 witgouden ringen gekozen, met bandjes erover en hebben voor dit paar 740 euro betaald, we kregen wel een korting van 230 euro omdat het huwelijksbeurs is in Kortrijk. Ik vond het er echt de moeitekim x
Hmm, ik moet toevallig veel zaterdagen werken, behalve nu zaterdag. Tijd dus om trouwringen te kiezen ... alleen staan zowel Fede di Oro als Fabrigold op die beurs en zijn hun winkels niet open.We gaan dan zaterdag eens naar de Goudcentrale, en zondag gaan we naar die beurs en zullen we daar eens zien, maar vrees dat dat niet hetzelfde zal zijn als in de winkel hé ...Enfin, ben benieuwd.