Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

benaming op uitnodiging

31-12-2007 15:15:33
Hallo allemaal,

Nu we begonnen zijn aan de opmaak van onze uitnodigingen vroegen wij ons af of jullie soms leuke benaming hebben voor op uitnodigingen voor de mensen die bij ons vanaf 21u30 komen.
Aangezien wij een heel grote familie hebben, nodigen we alle vrienden uit vanaf 21u30 startend met een receptie met hapjes en erna aansluiten bij het dessertenbuffet.
We zouden dit graag mooi verwoorden op de uitnodiging, maar hoe? Tips?

alvast bedankt!
Lieselot

Lieselot

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 424

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik31-12-2007 15:21:38

Dat is wat ik versta onder "dansfeest" .

Niet direct inspiratie hoe het origineler kan...

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik31-12-2007 15:26:15

Bij mijn zus was dat het 'laatavondfeest' als ik me dat goed herinner...
Lien
16.02.2008

Nathalie
13-6-2008
 Meld misbruik31-12-2007 16:04:07

heykes,
Ik zit met het zelfde probleem, wij doen dit ook en ik weet ook niet goed hoe ik het moet formuleren. Dussssssssss als je goeie ideetjes moest krijgen of vinden mag je ze gerust laten weten

Groetjes
Nathalie
13/06/08

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik1-1-2008 16:19:34

Hey Lieselot!

Wij zijn vorig jaar in september uitgenodigd voor zoiets, en bij ons op de uitnodiging stond gewoon: 'U bent uitgenodigd voor het Dessertbuffet'
Dan weet je meteen dat je het lekkerste deel van de maaltijd nog kan meepikken ;-)

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik3-1-2008 8:43:52

Hey Lieselot

Bij ons staat er iets in de zin van : " wij nodigen u uit op het dessertenbuffet en dansfeest ter gelegenheid van ons huwelijk". De mensen krijgen ook wel aperitief als ze toekomen en er is nog een nachtbuffet voorzien, maar ik denk dat het op die manier wel duidelijk is dat ze niet voor de hele maaltijd komen maar wel voor het dessert en ammusement erna...

Groetjes
Ellen
21-06-08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...