Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleding bruidskindjes

30-12-2007 14:11:28
hey,
wij trouwen op 12/07/2008 en ik vroeg mij af wanneer je het best gaat kijken voor de kleding van de bruidskindjes. Wij hebben er 3 (2 meisjes en een jongen). Ik vrees als we te snel gaan kijken dat ze terug te klein gaan zijn tegen dat we trouwen. Ze zijn nl. tussen de 3 en 5 jaar.

Marijke
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 420

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik30-12-2007 14:30:48

Hallo,

wij hebben de kleertjes voor de bruidskindjes gekocht als de collecties communiekleren uitkwamen. Wij zijn getrouwd in augustus dus het was wel een beetje gokken voor de maat en hopen dat ze niet teveel groeiden ;)
Het hangt er ook een beetje vanaf welke stijl je wil voor de kleren van de bruidskinjes.

Groetjes,
Isabel

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik30-12-2007 15:29:27

Beste Marijke,

In jouw plaats zou ik ook de communiekleedjes afwachten. Dan is het tenslotte nog maar een paar maandjes en op zo'n korte tijd zullen die bubbeltjes toch niet meer zo gigantisch veel meer groeien. En in die periode vind je sowieso makkelijker leuk spul omdat al die kleine pernotteltjes dan toch in 't nieuw moeten voor de feestelijkheden rondom communies enzo...

Toitoi! Ik moet nog veel langer wachten...wij trouwen pas in 2009
GRoetjes,
Amaryllis

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik30-12-2007 17:25:39

half januari hebben ze mij wijsgemaakt... dan is nieuwe collectie volledig binnen en de solden voorbij

Stefanie

Meld misbruik30-12-2007 18:19:59

leuk! wij trouwen ook op 12/07/2008, en ook bij ons zijn de kindjes van dezelfde leeftijd.
Ik had het idee om ook te gaan zien als de communie collectie uit is, zelfs bij een H&M hebben ze naar t schijnt dan heel leuke spulletjes...

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik30-12-2007 18:43:52

hoi

wij zijn al eens binnengestapt in een winkel van communie/suitekledij om info te vragen. ik trouw 12.09.08 dus wou er ook wat vroeg bij zijn. wij hebben twee bruidskindjes van 9 en 13 jaar. in die winkel zeiden ze mij ook van al in februari te moeten bestellen. aangezien de levertijd ook nog een aantal maand bedraagt.

de jongste van de twee groeit nog altijd heel erg snel. de oudste ook eigenlijk. dus vind ik februari te vroeg. mijn vrees is dat alles zal uitverkocht zijn tegen dat wij beginnen te kijken... aangezien het seizoen van de communies weer begint.
retouches deden ze daar niet. dus ze kunnen het niet wat vergroten als dat nodig mocht zijn... vind het maar moeiljk om te beslissen wanneer je mag gaan.

grts cindy

Dave
12-7-2008
 Meld misbruik30-12-2007 19:00:22

hallo,

Wij trouwen ook op 12 juli. Ik heb nog niks gekocht maar ben wel al eens gaan kijken bij Filou & friends. Ze hebben daar echt mooie kledij aan goede prijzen. (Ook op de site kan je de nieuwe collectie zien) Ik denk dat ik begin februari de kledij ga kopen. Eerst nog eens verder kijken.

Groetjes Katrien

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik31-12-2007 8:41:37

je moet er rekening mee houden dat in de duurdere winkels er vaak maar 1 stuk per maat binnen komt!!! vb mexx heeft dan 2 a 3 stuks per maat (nog niet veel he..)
Ik ben nu al volop aant shoppen voor mijn zoontje, want anders schiet hij er altijd over in de mooie dingen..

peter

Meld misbruik2-1-2008 21:40:04

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...