Terug naar overzicht
Hallo,wij hebben de kleertjes voor de bruidskindjes gekocht als de collecties communiekleren uitkwamen. Wij zijn getrouwd in augustus dus het was wel een beetje gokken voor de maat en hopen dat ze niet teveel groeiden ;)Het hangt er ook een beetje vanaf welke stijl je wil voor de kleren van de bruidskinjes.Groetjes,Isabel
Beste Marijke,In jouw plaats zou ik ook de communiekleedjes afwachten. Dan is het tenslotte nog maar een paar maandjes en op zo'n korte tijd zullen die bubbeltjes toch niet meer zo gigantisch veel meer groeien. En in die periode vind je sowieso makkelijker leuk spul omdat al die kleine pernotteltjes dan toch in 't nieuw moeten voor de feestelijkheden rondom communies enzo...Toitoi! Ik moet nog veel langer wachten...wij trouwen pas in 2009GRoetjes,Amaryllis
half januari hebben ze mij wijsgemaakt... dan is nieuwe collectie volledig binnen en de solden voorbij
leuk! wij trouwen ook op 12/07/2008, en ook bij ons zijn de kindjes van dezelfde leeftijd.Ik had het idee om ook te gaan zien als de communie collectie uit is, zelfs bij een H&M hebben ze naar t schijnt dan heel leuke spulletjes...
hoiwij zijn al eens binnengestapt in een winkel van communie/suitekledij om info te vragen. ik trouw 12.09.08 dus wou er ook wat vroeg bij zijn. wij hebben twee bruidskindjes van 9 en 13 jaar. in die winkel zeiden ze mij ook van al in februari te moeten bestellen. aangezien de levertijd ook nog een aantal maand bedraagt.de jongste van de twee groeit nog altijd heel erg snel. de oudste ook eigenlijk. dus vind ik februari te vroeg. mijn vrees is dat alles zal uitverkocht zijn tegen dat wij beginnen te kijken... aangezien het seizoen van de communies weer begint.retouches deden ze daar niet. dus ze kunnen het niet wat vergroten als dat nodig mocht zijn... vind het maar moeiljk om te beslissen wanneer je mag gaan.grts cindy
hallo,Wij trouwen ook op 12 juli. Ik heb nog niks gekocht maar ben wel al eens gaan kijken bij Filou & friends. Ze hebben daar echt mooie kledij aan goede prijzen. (Ook op de site kan je de nieuwe collectie zien) Ik denk dat ik begin februari de kledij ga kopen. Eerst nog eens verder kijken. Groetjes Katrien
je moet er rekening mee houden dat in de duurdere winkels er vaak maar 1 stuk per maat binnen komt!!! vb mexx heeft dan 2 a 3 stuks per maat (nog niet veel he..)Ik ben nu al volop aant shoppen voor mijn zoontje, want anders schiet hij er altijd over in de mooie dingen..