Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek tijdens receptie

  28-12-2007 20:10:14
ik heb reeds 2 personen die de muziek gaan doen in de kerk maar ik ben nog op zoek naar instrumentale muziek voor tijdens de receptie bv. viool, cello, contrabas. Wij trouwen op 26 juli 2008 in het godshuis in Sint-Laureins.
Kennen jullie geschikte mensen?
Alvast bedankt voor de tips.

KATLEEN
26-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 973


Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik29-12-2007 11:30:57

Hallo Katleen,
Je kan altijd eens kijken op www.panache.be
Dat is een soort van okestje en die bieden alle mogelijke cominaties en bezettingen qua instrumenten aan. Dat gaat van klassiek tot covers of combo. 't Leek mij erg leuk. Ik overweeg ze te vragen voor ons avondfeest (wij willen niet de klassieke dansfuif...)
Succes!
Amaryllis



Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik29-12-2007 11:34:41

P.S.: Ik was overigens onlangs op en huwelijk in 't godshuis. Was supermooi en lekkere hapjes enzo! Enige wat ik nogal vervelend vond was de akoestiek in de zaal (receptie). Het was er nl. zo luid. Misschien vinden jullie dat geen probleem maar mocht het toch een zorgje zijn, kan je misschien overleggen met de eigenaren of ze niet kunnen overwegen om bijv. wat tapijten aan de muren te hangen of op de grond te leggen ofzo om dat wat te verbeteren. Ik bedoel dit gewoon even als tip voor moest je niet op de hoogte zijn hé...

Groetjes,

Amaryllis



KATLEEN
26-7-2008
 Meld misbruik29-12-2007 15:22:26

Amaryllis, bedankt voor de tip.
Ben zelf ook al naar het eerste trouwfeest in het Godshuis geweest.
Receptie zal bij goed weer buiten doorgaan.
Het avondfeest gaat in de verschillende zalen doorgaan.



Lien
16-2-2008
 Meld misbruik29-12-2007 16:46:13

ALs een goede pianist je kan bekoren die samenspeelt met een gitarist, raad ik je zeker aan eens te surfen naar www.davidenkoen.net . Zij hebben veel ervaring en hebben volgens mij zowel een modern als klassiek repertoire... Vragen staat vrij hé!
Veel succes,
Lien
16.02.2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...