Terug naar overzicht
hey,bij ons is ook alles vrij dicht bij mekaar. Ons appartement, het gemeentehuis en de kerk toch. Wij denken er te voet naar toe te gaan. Dat lijkt ons wel leuk zo'n bruidsstoet.Wij trouwen om 11u30 voor de wet en om 12u voor de kerk. Dat is hier blijkbaar de gewoonte om de kerk vlak na het gemeentehuis te zetten. Daarna houden wij een broodjesmaaltijd voor de naaste familie, vermoedelijk rond half 2. Na het eten denken we foto's te gaan nemen. Rond een uur of 4 hebben we een verrassing voor de familie in petto, zodat de namiddag leuk opgevuld wordt. Rond een uur of 6 vertrekken we dan naar de feestzaal voor ons avondfeest. Dit is zowat onze voorlopige planning. Hopelijk heb je er iets aan. Gewoon een beetje zien wat je zelf leuk vindt en of er voldoende tijd is voor alles maar ook niet te lange gaten voor je gasten. Wij vinden dat toch belangrijk om mee rekening te houden.groetjes en veel succesAnn30/08/08
Hey Ilse,Wij trouwen om 11.30u voor de wet en om 13.30u voor de kerk. Tussendoor is er een broodjeslunch voor ouders etc. De receptie houden wij van 15-17u en het avondfeest begint om 19.30u. Je moet er inderdaad vooral rekening mee houden dat je tijd genoeg hebt om je te verplaatsen en om af en toe eens op adem te komen! Wij trouwen in Meise en de receptie vindt ook daar plaats, maar voor het avondfeest moeten we naar de Kempen, vandaar dat we tussen die 2 2.5uur gerekend hebben.Veel plezier met de voorbereidingen!Marjan
Wij trouwen op 12/04/2008. In januari gaan we naar het stadhuis om alles officieel vast te leggen en dan moet het juiste uur bekend zijn. Momenteel ziet het er als volgt uit. Om 14h45 komt mijn ventje me ophalen bij mijn ouders dus daarvoor moet ik al naar de kapper geweest zijn, wordt ik geschminkt en moet ik mijn kleed aantrekken. Om 15h vertrekken we om foto's te trekken. Ik hoop wel dat het mooi weer is want anders verliezen we al een uurtje om naar onze binnenlocatie te rijden. Om 17h trouwen wij voor de wet. Ik vermoed dat dit ongeveer een 1/2 uur in beslag neemt. Dan rijden we naar de feestzaal, is ongeveer een 1/2 uur rijden. Indien we de kans hebben worden daar nog wat foto's getrokken met de familieleden( je kent dat wel oma's, meter, petekind enz..). Om 18h30 begint dan de receptie met aansluitend avondfeest en dansfeest.Sandra12/04/2008
Wij trouwen om 10u voor de wet en om 11u30 voor de kerk. Het is wel een dik half uur rijden naar de kerk...Dan rijden we naar onze feestzaal waar we iets eten en foto's trekken en de receptie begint dan om 17u. Het is allemaal nauwe timing maar denk dat dat bij de meesten zo is, en ik wil op mijn trouwdag ook dat élke minuut heerlijk wordt en ik mij niet moet zitten vervelen ofzo. Je hebt tenslotte maar 24u dan moet het allemaal super zijn!
hoi, onze indeling is precies wat anders dan wat ik hier al gelezen heb. wij gaan onze fotoreportage 's morgens doen ongeveer tussen 10h30 en 12h. het is dus al van 's ochtends vroeg naar kapper, schminkster en klaarmaken.daarna eten we op ons gemak een broodjesmaaltijd ten huize van de bruid. om 14h ongeveer verzamelt dan de suite bij de bruid. we trouwen om 14h45 voor de wet en om 15h30 voor de kerk. na de kerk rijden we dan direct door naar de feestzaal waar we ongeveer rond 17h zullen aankomen, er is dan nog tijd voor wat familiefoto's, vanaf 17h30 begint de eerste receptie en tegen 18h30 komen de avondgenodigden erbij.
Wij trouwen om 13u15 voor de wet, om 14u voor de kerk en om 16u begint dan de receptie en 's avonds om 19u het feest.Dus in de voormiddag kunnen we ons op ons gemak klaarmaken.Wat voor de familie ook een voordeel is. (later opstaan!!)
Onze dagindeling is nog ietwat anders:7.30 uur: kapper9.00 uur: aanstaande komt mij bij ouders thuis ophalen9.30 - 10.45: fotoreportage11.30: wettelijk huwelijk (stadhuis ligt 30 km. verder en huwelijk was enkel mogelijk in de voormiddag)12.30: vetrek naar restaurant voor gastronomische lunch met suite15.30: vetrek naar feestzaal16.30: aankomst overige gasten aan de feestzaal17.00: huwelijksplechtigheid bij de feestzaal en daarna voor alle genodigden receptie en avondfeest.
Hey Ilse!Wij trouwen op 13 september en onze dagindeling ziet er als volgt uit: 13.00u: Wettelijk huwelijk14.00u: Kerkelijk huwelijk15.00u-16.30u: Foto's16.30u-18.30u: Recepties (wij hebben er twee: één voor de gasten die enkel naar de receptie komen en aansluitend één voor de gasten van het avondfeest; de twee recepties overlappen elkaar gedurende een half uur)18.30u-???: AvondfeestWij gaan trouwens ook te voet naar het gemeentehuis en de kerk gaan; naar de feestzaal gaan we met onze eigen wagens. Nog veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes, Karen13/9/2008
hoi ilse:we trouwen op 12 sept 2008voorlopig hebben wij deze indeling:9u naa de kapper met de mama + bruidskindjes + vriendin + ikke+- 10u30 weer thuis+- 11u30 beginnen aankleden + make-up12u45 ventje komt toe bij mijn ouderlijke thuis13 u foto's trekken in Kortrijk (bij slecht weer in shopping kuurne)16u suite komt toe bij mama16u30 stadhuis18u start receptie 120 u eind receptie 120u30 start receptie 2 + avondfeestdit is het zowat, als ik ernaar zie was het ook van pfff maar we hebben overal redelijk wat spelingk kunnen instekengroetjeshttp://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
Bij ons was het zo:- 9u30 mijn man komt me ophalen in ons huisje (we hadden samen geslapen en hij heeft zich bij zijn mama gaan klaarmaken)- 10u30 wettelijk huwelijk- 11u start fotosessie- 13u naar mijn mans ouders voor een hapje en een drankje + familiefotoshoot- 14u15 vertrek naar kerk- 14u30 kerkelijk huwelijk- 16u30 receptie tot 18u- 19u aanvang avondfeest (was in een andere zaal, dus hadden tijd nodig om ernaar toe te gaan)Alles is heel vlot verlopen. We moesten ons totaal niet opjagen, dus aangezien het bij jullie ook allemaal in hetzelfde dorp/stad is, zal dat ook wel lukken. Verder nog een tip: neem je mis in de namiddag, dan moet je zeker geen schrik hebben voor 'begrafenissen' en zo op hetzelfde moment of vlak ervoor...Groetjes,Evelien