Nu Online
Momenteel zijn er 22 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleren bruidskindjes

  28-12-2007 10:10:57
Hey bruidjes,

Wij trouwen op 27/12/2008 en nemen ons dochtertje als bruidsmeisje.
Maar een nicht heeft onze meid ook als bruidsmeisje gevraagd. En nu is mijn vraag wie betaalt de kleren voor onze meid, het koppel dat trouwt of wij?

Vele groetjes

Kim
27-12-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 896


Annick
29-3-2008
 Meld misbruik28-12-2007 10:12:17

Ik denk dat het aan de bruid en bruidegom is om dat te betalen, tenzij je anders overeenkomt natuurlijk!



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik28-12-2007 10:37:49

Hallo,

wij hadden 4 bruidskindjes gevraagd en hebben van allemaal hun kleertjes betaald. We hadden wel met de ouders afgesproken dat ze zelf zorgden voor schoentjes want anders werd het toch iets te veel.

Groetjes,
Isabel
www.henkenisabel.bruiloftsite.nl



Els
30-5-2008
 Meld misbruik28-12-2007 17:47:00

Ik heb maar één bruidsmeisje, uit gebrek aan andere kinderen in de familie-en kennissenkring. Wij hebben de kleertjes betaald, maar omdat het kleren zijn die ze nog heel lang zal kunnen dragen, heeft de mama van het meisje gewoon het truitje betaald. Het is maar hoe je overeen komt he.
Ik vond het ons taak om de kleren van het bruidskindje te betalen. Wij willen haar immers laten voorlopen en ik wil de ouders niet nodeloos in de kosten jagen.
Het waren trouwens helemaal geen dure kleren. Ze komen uit de communiecollectie van CKS.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...