Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocatie - tafelnaam

27-12-2007 11:51:04
Hallo,

Ik ben op zoek naar een leuk idee voor onze tafelnamen, iemand suggesties? Ook zijn we nog op zoek voor een mooie locatie voor onze trouwfoto's. We trouwen in wortegem-petegem en ons feest is in sint-laureins (gent). Ik vind gent ook wel leuk maar druk denk ik. Ideetjes zijn welkom.
Sophie

sophie
15-3-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1097

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik27-12-2007 14:30:58

Je bedoelt Sint-Laureins tegen de Nederlandse grens? Dat is wel even rijden van in Gent...
Sint-Laureins is op zich ook mooi met de kreken daar.

Els

Meld misbruik27-12-2007 23:47:37

Sophie,

Voor tafelnamen kan je misschien eens kijken naar jullie hobby's? Of reizen en bestemmingen die jullie al samen hebben bezocht?

Een ander huwelijk waar we vorig jaar waren, daar gebruikten ze de namen van dansen. Het koppel volgde nl al een hele tijd dansles en gebruikte bv tango, wals, slow,...

Veel succes ermee!

Ellen
11-7-2009
 Meld misbruik28-12-2007 8:15:19

Dag Sophie,

Ik zou ook opteren om in de streek van Sint-Laureins, Kaprijke, Sint-Jan,... de foto's te laten nemen. Is een prachtige streek! Je kan eventueel ook tot net over de grens gaan! Mijn schoonzus woont in die streek, daarmee dat ik de regio wat ken.

Wij zullen op ons feest waarschijnlijk de namen van artiesten gebruiken die we allebei graag horen. We zijn allebei grote muziekliefhebbers, vandaar.
Een huwelijk waar we onlangs naar toe moesten gebruikten de hobby's van zowel de bruid als de bruidegom: namen van voetbalploegen en dansen (hij voetbalt en zij danst).

Nog veel succes!

ps. Trouwen jullie in het Godshuis in Sint-Laureins?

sophie
15-3-2008
 Meld misbruik28-12-2007 10:26:53

beste ellen,
bedankt voor je reactie, ook de anderen. Ons feest is in het godshuis, al ervaringen mee?

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik29-12-2007 11:46:30

Hey Sophie,
Wat tafelnamen betreft kan vanalles natuurlijk. Ik ben zelf zangeres en denk dat wij voor de tafelnamen namen uit opera's gaan nemen, maar ik denk dat je inderdaad best gaat zoeken in je eigen leefwereld, waar je veel me bezig bent.
Over 't godshuis: Ik was er laatst op een huwelijksfeest en dat was daar dik in orde! Lekkere hapjes, mooie zalen enz. Zelf kozen wij voor een andere locatie (ik wou oorspronkelijk ook 't Godshuis) omwille van de tuin die in het godshuis toch vrij klein en schraal leek (we hebben nu een park) en in de eerste plaats omwille van het lawaai. De receptiezaal had zo'n slechte akoestiek dat iedereen schor gesproken was na de receptie. Ik had echt keelpijn en mijn oren suisden. Ik hoorde er nog wel mensen over klagen. Maar zoals ik al zei was het verder echt op en op qua bediening, lekkere hapjes, afwerking enz... Misschien kan je met de eigenaren eens overleggen of ze aan de akoestiek wat kunnen doen door tapijten te leggen/wandtapijten op te hangen ofzo? 't Kan ook best zijn dat het jullie niet stoort natuurlijk, maar ons viel dat wel erg op (misschien beetje overgevoelig als muzikanten zijnde...hihi)

GRoetjes en succes met alle voorbereidingen!
Amaryllis
amaryllis.dieltiens@telenet.be

isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik29-12-2007 20:39:28

Hey,
Een leuk ideetje voor tafelnamen zijn snoepjes (hartjes, dolfijntjes, kersen,...). Wanneer de mensen aankomen, kun je ze eventueel een zakje of doosje met foto geven met deze snoepjes. Zo heb je een kleine bedanking en de tafelnamen ineen.
groetjes

evelien
8-12-2007
 Meld misbruik30-12-2007 20:14:01

Wij hadden met 'feuilletons' uit onze jeugd gewerkt en de tunes laten horen als de mensen aan tafel moesten. Wij hadden onder andere: de snorkesl, david de kabouter, seabert, the A-team, de fabeltjeskrant, zorro, sesamstraat, pippi langkous,... Toen wij de zaal binnenkwamen was het de Freggle-rock. Superleuk!

Groetjes,
Evelien x

evelien
8-12-2007
 Meld misbruik30-12-2007 20:14:15

Wij hadden met 'feuilletons' uit onze jeugd gewerkt en de tunes laten horen als de mensen aan tafel moesten. Wij hadden onder andere: de snorkesl, david de kabouter, seabert, the A-team, de fabeltjeskrant, zorro, sesamstraat, pippi langkous,... Toen wij de zaal binnenkwamen was het de Freggle-rock. Superleuk!

Groetjes,
Evelien x

Ellen
11-7-2009
 Meld misbruik13-1-2008 19:58:05

Dag Sophie,

Wij hadden ongeveer een jaar geleden een avondfeest in het godshuis. In 1 woord: prachtig! Alles was dik in orde. Echt fijne locatie... Als het bij ons wat dichter lag, waren we daar ook getrouwd! Jammergenoeg is het toch een uurtje rijden tussen Wevelgem en Sint-laureins..
Dacht dat er geen eigen keuken aan vast hing?? Op dat trouwfeest dat wij hadden had het koppel alleszins zelf de traiteur geregeld. Het dessertbuffet was trouwens in die lange zaal met houten vloer als je binnenkomt links. Feest zelf (dansvloer in het midden) was in de zaal voor je. Receptie was toen onmiddellijk wanneer je binnenkwam, met die koepel.

Nog veel succes!

Ellen 11-07-09

Ellen
11-7-2009
 Meld misbruik13-1-2008 19:58:22

Dag Sophie,

Wij hadden ongeveer een jaar geleden een avondfeest in het godshuis. In 1 woord: prachtig! Alles was dik in orde. Echt fijne locatie... Als het bij ons wat dichter lag, waren we daar ook getrouwd! Jammergenoeg is het toch een uurtje rijden tussen Wevelgem en Sint-laureins..
Dacht dat er geen eigen keuken aan vast hing?? Op dat trouwfeest dat wij hadden had het koppel alleszins zelf de traiteur geregeld. Het dessertbuffet was trouwens in die lange zaal met houten vloer als je binnenkomt links. Feest zelf (dansvloer in het midden) was in de zaal voor je. Receptie was toen onmiddellijk wanneer je binnenkwam, met die koepel.

Nog veel succes!

Ellen 11-07-09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...