Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

diner

26-12-2007 17:43:59
Dag toekomstige bruidjes,
Ik ga trouwen op 14 juni 2008. Wij hebben gekozen voor hof te mude in knokke.
Zitten beetje in de knoop met de keuze van gerechten. Veel keuze!!
Wat nemen jullie zoal?
Vlees of vis als voorgerecht of hoofdgerecht?
Smiddags gaan we namelijk ook een kleine lunch doen met de suite , moet zien dat dit niet teveel hetzelfde is ook?!
Alle tips zijn welkom!!

Dankjewel!

kimberly
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 385

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik27-12-2007 10:36:08

hallo,
Wij hadden een koud voorgerecht met vis en een hoofdgerecht met vlees... maar dat hangt natuurlijk allemaal af van wat jullie zelf graag eten é... de lunch kan je dan misschien afstemmen op het diner van 's avonds...
Groetjes

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik27-12-2007 18:45:40

Tja, da's inderdaad lastig! Wij proberen het een beetje licht te houden, want eerst receptie in de namiddag met 7 hapjes, dan avondreceptie, nog 4 hapjes...tegen dan zitten wel al half vol! Wij doen een visvoorgerechtje, dan een licht soepje ofwel een sorbet (goed voor de vertering!) dan een vleeshoofdgerecht en desserbuffet dat blijft staan tot 3 u. dus iedereen kan blijven smullen. En dan voor de bekende vegetarïers nog wat aangepast...

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik28-12-2007 9:10:17

wij doen een walking dinner en hebben gewoon gekozen wat we zelf lekker vinden : )

carpaccio van runds, aspergesoepje, garnaalcocktail, lamskroontje, zwezerikken, salade van kreeft, tongrolletjes met prei enzovoort... we hebben 15 gerechtjes, dus als er dan nog mensen zijn die niks naar hun gading hebben.. jammer dan!

heeft jouw feestzaal geen samengestelde menu's? kan je ook al op weg helpen.

succes!

peter

Meld misbruik2-1-2008 21:56:25

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...