Terug naar overzicht
Hallo,ook wij hadden op onze uitnodiging een rekeningnummer gezet. Gelukkkig hadden wij en enveloppendoos want 2/3 van onze cadeau's kregen we in een enveloppe op onze feest. Ik kan dus alleen maar aanraden er één te voorzien.Groetjes,Isabel
Dank je wel voor de tip! Waar kan je dit eigenlijk kopen, het is de eerste keer dat ik daar van hoor en zou niet weten waar dat ik dat kan vinden...:-)En waar hebben jullie dat geplaatst? Ik dacht eerlijk gezegd dat de ceremoniemeester alles bijhield :-)Groetjes,
@ Valérie ivm enveloppendozenIk heb onlangs enveloppendozen zien staan bij de AVA. Het is een groot papieren doos in het wit en in hartvorm. Misschien best er om vragen, want het staat soms niet zo duidelijk opgesteld.
Tip: vraag ook eens na bij jullie feestzaal of zij niets voorzien hebben. Bij ons stond een grote kist waarin we de enveloppes konden steken. De kist was op slot en wij hadden de sleutel.
hallo,Wij hadden zelf een enveloppendoos gemaakt, die stond achter ons op een lange tafel. Kado's en bloemen werden door de mensen van de zaal telkens weggenomen en in de kluis gestoken. Ook de doos werd, als iedereen aangekomen was, door hen in de kluis gezet. Best idd eens bespreken met de zaal.Groetjes
Ik zou die doos toch zelf of door familie in de kluis laten zetten. Je weet nooit of er personeel is met wat langere vingers...Idem voor sleutels: dubbels zijn helaas vlug gemaakt.Met dit berichtje wil ik niemand op stang jagen, maar voorkomen lijkt mij beter als genezen.
Hey Valérie,wij hadden geen enveloppedoos en er hadden heel wat de avond zelf een enveloppe mee. We hebben die samen met de andere cadeau's die je de avond zelf nog krijgt, verzameld op een tafeltje bij ons en dan nadien in de koffer van de auto van mijn ouders gelegd.veel voorbereidingsplezier,Elke
soetkin heeft wel een beetje gelijk.. onze ceremoniemeester heeft ons daar ook voor gewaarschuwd!Zou wel vaker voorvallen, spijtig genoeg!
Hoi ValérieWij hadden ook een enveloppedoos, wij hadden die zelf gemaakt (veel goedkoper dan kopen). Wij hadden een doos uit de colruyt en die ingepakt en beschilderd (foto's vind je op onze site)Deze doos stond bij ons, als de mensen toekwamen op de receptie staken we dat in de doos. Na de receptie mochten we alles op een bepaalde plaats in de zaal zetten. Later bracht onze chauffeur (vriend) dit naar ons thuis....GroetjesVeroniekgetrouwd op 20 07 2007http://huwelijksfoto.net/vl
Zeker eentje voorzien! Wij stonden ervan versteld hoeveel mensen toch nog graag dat envelopje afgeven... Wij hebben meer geld cash gekregen dan via de rekening, ondanks de uitdrukkelijke vermelding van ons rekeningnummer op de uitnodiging. En je hebt geen tijd om ze allemaal open te doen om te zien of er geld in zit of niet, dus wij staken ze gewoon allemaal in onze zelfgemaakte doos (door mijn mama gedaan: gewoon doos ingepakt in mooi papier, mooie strik eromheen). Veel plezier!Liefs,Evelien x
Hoi valerieKijk even op www.dantasimport.nl voor een enveloppen doos dar hebben wij die van ons ook gekochtgroetjes