Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen Herentals

26-12-2007 13:43:28
hallo allemaal,

ik heb hier eens ergens gelezen dat er een juwelier in herentals was die korting gaf op trouwringen.
welke juwelier was dit?
Weet er iemand mss nog een goede juwelier in de buurt van Geel of Mol.
Wij gaan volgende week kijken voor onze ringen.
Groetjes
kim
26/07/2008

Kim
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 438

Heidi
12-7-2008
 Meld misbruik26-12-2007 19:27:22

Rolupo in Herentals doet uitverkoop. ik ben daar vandaag geweest en ze hebben echt ni veel keus meer. Zij verhuizen naar de markt in Herentals en daar zou veel meer keus zijn maar dus ook geen korting.

Heidi
12-07-2008

Annelies
17-5-2008
 Meld misbruik27-12-2007 10:32:33

Frank (?) Mulders in de Zandstraat geeft 10% korting op trouwringen. Bovendien zijn ze er vriendelijk, wat van Cardi (op de markt) helemaal niet gezegd kan worden, we kregen een klein plaatje met ringen te zien en zelfs dat uithalen leek te veel gevraagd!

Groetjes,
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...