Terug naar overzicht
Hallo,wij hebben ook een huwelijksreis in hotel Legends vastgelegd, maar dit voor juni.Wij betalen 6400EUR. Dit zijn 14 nachten op basis van ALL inclusive en een upgrade naar een Junior Suite.Hier zijn ook alle transfers en vluchten inbegrepen.GroetjesAngela21/06/2008
Mag ik jullie vragen met welke organisatie jullie al geboekt hebben?Wij zijn een jaar op voorhand (willen in augustus gaan) bij een reisbureau gaan informeren, moesten wachten tot in december, dan pas zouden de nieuwe boeken uit zijn.We zijn nu al heel de maand december weg en weer tss t reisbureau en pegase aant informeren en ze kunnen ons daar nooit alle info geven (Pegase), de kortingen zijn daar nog niet bekend.We kunnen wel al zo boeken, mr dan zonder kortingen, wat wij niet zien zitten.De datum dat we wilden vertrekken is wel reeds volzet en dat vind ik heel erg! Vooral omdat we zolang er al mee bezig zijn.Patricia
@patriciia:wij doen alles mt ons vast reisbureau hier in Koksijde (reizen Lenaerts) die alles regelen via Odyddeus (denk ik)
excuseer patricia: tis odysseus
CharlotteBedankt voor de info!We hebben vrijdag kunnen boeken, joepie!Uiteindelijk hebben we voor een gemiddeld hotel gekozen (Le Meridien Ile Maurice) ook met all inclusive.Met korting eraf komt het toch nog op een goeie 5400€ voor 10 nachten en 12 dagen. Dat scheelt toch een goeie 700€ met vorig jaar. Vroegboekkorting was al niet meer beschikbaar, dat had op een kleine 200€ gekomen. Wel jammer, maar goed.De boeken zijn van Pegase toegekomen op ons reisbureau op de vrijdag zelf, en op maandag konden ze nog geen antwoord geven ivm de kortingen. Raar dus! Een brochure wordt toch niet op een week gedrukt en in alle reisbureaus verdeeld, maar goed.Hopelijk zal de reis dan wel vlot verlopen.Patricia