TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vera
15-3-2008
|
23-12-2007 17:52:23
Hoi, wij hebben voor zilveren trouwringen gekozen. Zilver wordt alleen zwart als je't niet draagt. Het is minstens even stevig. Het is alleen goedkoper. Groetjes
|
|
Sophie
19-7-2008
|
23-12-2007 21:19:48
hey wij hebben ook geen gouden ringen. onze ringen zijn van edelstaal, heel modern en heel mooi en HEEL prijslijk. je hebt amici of xen. heel tevreden van.
|
|
Laurie
|
24-12-2007 8:17:15
Hey,
Als je de kwaliteit van goud wil, maar liever de kleur zilver zit, waarom dan niet kiezen voor wit goud?
Wij gaan ook wit gouden ringen nemen, omdat ik geel goud niet zo mooi vind. Naar het schijnt zou goud (of het nu geel, wit, rood,...) is harder zijn dan zilver en minder snel zijn vorm verliezen. Zo zo een zilveren ring sneller eivormig kunnen worden dan een gouden ring.
Groetjes,
Laurie
|
|
Cindy
12-9-2008
|
24-12-2007 9:31:46
hoi, zilver is qua kwaliteit niet zo goed hoor. toen wij achter de ringen zijn gaan zien, vroegen we ook eerst zilver ringen. de juwelier zei dat die op termijn afslijten. dus eventuele graveringen of figuren gaan weg...
wij hebben dan maar gekozen voor witgoud. dat is veel steviger en zeker meer kwaliteit. de onze worden door de juwelier gemaakt en ik vind dat de prijs redelijk goed meevalt.
groetjes cindy 12-09-08 http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
|
|
Laurence
2-5-2008
|
24-12-2007 10:43:00
Beste Sabine,
Ik vind zilver ook erg mooi alleen moet je er rekening mee houden dat een zilveren ring op lang termijn doorbreekt. De ring wordt namelijk dunner op die plekken waar er veel wrijving is. Zelf heb ik zo al verscheidenen ringen weten breken. Edelstaal en wit goud zijn idd goede alternatieven.
Veel succes met de keuze van je ringen!
Laurence
|
|
Veroniek
|
24-12-2007 11:12:23
Hoi Sabine
Ik ben ook zot van zilver, maar daar zie je héél rap krassen e.d. op! Wij zijn afgelopen zomer getrouwd en ik wou echt geen gouden ring! Alles dat ik heb is zilver en dan zou ik nu een gouden ring dragen... Dit zag ik niet zitten!
Wij hebben een witgouden ring! Heeft dezelfde kleur als zilver, maar de kwaliteit is veel beter... En tja de prijs is wel wat duurder, maar een trouwring is toch bedoeling dat het zo lang mogelijk blijft meegaan hé!
Een foto kan je zien op onze site: http://huwelijksfoto.net/vl De eerste foto is een foto van ons ringenkussen (zelf gemaakt) en de ringen zitten erop!
Succes nog met je keuze en PRETTIGE FEESTEN! Groetjes Veroniek getrouwd op 20 07 2007
|
|
marjan
24-5-2008
|
24-12-2007 11:56:46
Goud is eigenlijk brozer dan zilver (omdat het puurder is), dus kan sneller breken. Een zilveren ring gaat alleen maar kapot als je er heel de tijd mee zit te prutsen. Het klopt echter wel dat graveringen en dergelijke iets sneller slijten, maar dat hangt ook van de kwaliteit van de graveringen af, heb ik vernomen (machinaal vs. met de hand gedaan).
Wij zijn dus ook voor zilver gegaan.
Groetjes Marjan
|
|
Lieve
1-9-2006
|
26-12-2007 11:40:40
Hey,
ja, goud is een zacht metaal, maar gouden juwelen zijn nooit puur goud hé. Vandaar dat ze bijzonder sterk zijn. Om de prijs wat te drukken hebben wij gekozen voor 14 karaat (ipv 18) wit goud. Heel mooi, heel sterk en betaalbaar.
Groetjes, Lieve
|
|
an
26-9-2008
|
26-12-2007 15:46:41
hey sabine,
wij kochten ook zilveren trouwringen ipv goud. persoonlijk vind ik dit veel mooier en over kwaliteit en prijs zou ik me geen zorgen maken.
an xxx
|
|
an
26-9-2008
|
26-12-2007 15:46:54
hey sabine,
wij kochten ook zilveren trouwringen ipv goud. persoonlijk vind ik dit veel mooier en over kwaliteit en prijs zou ik me geen zorgen maken.
an xxx
|
|
Ann
30-9-2007
|
26-12-2007 21:56:29
Dag Sabine,
Zelf zie ik ook liever zilver dan goud. Mijn verlovingsring was een zilveren ring die niet egaal was (zo één met overal welvingetjes). Nu, twee jaar later, merk ik dat die welvingetjes inderdaad afslijten.
Voor onze trouwringen hebben we witgoud genomen. Dit heeft het uitzicht van zilver, maar is zoveel sterker. Bovendien is het ook zo dat een gouden of witgouden ring altijd verkleind of vergroot kan worden (bijv. als je ouder wordt, worden je vingers vaak smaller), en dat is niet het geval bij zilver, titanium of palladium.
Het is wel zo dat goud of witgoud meer kost dan zilver, titanium of palladium. Ik denk dat je voor jezelf moet nagaan wat je wil en wat financieel mogelijk is.
Veel succes!
Groetjes Ann
|
|
Ellen
11-7-2009
|
28-12-2007 8:29:43
Dag Sabine..
Zelf kreeg ik van mijn vriend (nu verloofde) ooit een zilveren ring toen we een jaar samen waren. Na 2 maanden was die al helemaal zwart. Het zou mij 25 euro kosten om die opnieuw te laten behandelen.
Zelf hou ik absoluut niet van geel goud. De juwelen die ik nu aanheb zijn allemaal wit goud. Heel sterk (14 of 18 kt). Mijn verlovingsring is ook wit goud, en onze trouwringen willen we ook in wit goud. Gewoon omdat het heel stevig is. Je trouwt toch voor het leven? Dan wil ik ook trouwringen voor het leven!
Groetjes en veel succes met jullie keuze!
|
|
Ellen
11-7-2009
|
28-12-2007 8:29:58
Dag Sabine..
Zelf kreeg ik van mijn vriend (nu verloofde) ooit een zilveren ring toen we een jaar samen waren. Na 2 maanden was die al helemaal zwart. Het zou mij 25 euro kosten om die opnieuw te laten behandelen.
Zelf hou ik absoluut niet van geel goud. De juwelen die ik nu aanheb zijn allemaal wit goud. Heel sterk (14 of 18 kt). Mijn verlovingsring is ook wit goud, en onze trouwringen willen we ook in wit goud. Gewoon omdat het heel stevig is. Je trouwt toch voor het leven? Dan wil ik ook trouwringen voor het leven!
Groetjes en veel succes met jullie keuze!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|