Terug naar overzicht
Hey,Er bestaat zeker en vast een betere oplossing, maar wat ik al gedaan heb is het volgende.Ik heb alles enkelzijdig op A4 afgeprint. Zo verkrijg je dan 2 pagina's op één blad. Daarna heb ik ze allemaal verknipt zodat ik allemaal enkele blaadjes kreeg. Dan heb ik een boekje gemaakt van lege bladeren en er dan mijn losse ingeplakt. Zo kom je dan de volgorde te weten.Het is ook puzzelen en passen, maar ik ben er gekomen. :-)Groetjes,Laurie
De aanrader is Publisher! Je geeft je formaat in, en automatisch wordt alles juist gerangschikt volgens het aantal bladzijden. Indien je je tekst in word reeds gemaakt hebt, kan je het zonder problemen plakken in Publisher! Veel suc6!
Hallo,ik kan het bij mij wel doen en makkelijk: probeer of jij het ook zo kan!Bij paginainstellingen, onder 'pagina's' selecteren van 'katern'. Dan berekent de computer alles naargelang het aantal pagina's en drukt het perfect af. Wel voor zorgen dat het aantal pagina's een veelvoud van 4 is.groetjesgoedeherder.bePS. Bij problemen contacteer mij maar
Aan Johan,Bij pagina-instellingen zie ik alleen "marges", "papierformaat", "papierinvoer" en "indeling". Ik vind nergens "katern". Kan je me verder helpen?Groeten en alvast bedankt
Ik heb mij geïnformeerd in het kopiecenter. Ik ga nl. 1 versie zelf printen en dan laten kopiëren. Daar vertelde men mij dat ik mijn "boekje" op enkelzijdig A4 papier mag binnenbrengen, wel in lettertype 16 ofzo. Zij verwerken dat dan tot A5 boekvorm. Ik moet dat wel nog doen, dus ik heb nog geen resultaat. Melissa29-03-2008
voor charlotte,het kan zijn omwille van mijne printer dat ik meer mogelijkehden tot printen heb.Ik wil wel proberen om van je boekje een pdf-bestand te maken (en u te laten geworden) zodat je enkel nog moet afprinten. Zorg jij er dan voor dat het word-bestand staat op formaat A5 (én de goede layout) en stuur het door naar mij: info@goedeherder.be.Ik probeer de layout te bewaren, het bestand om te zetten naar pdf, zodat jij enkele moet afprinten.Ik garandeer niets, maar wil het zeker proberen.Johansurf ook eens naar goedeherder.be.