Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Betaalbare drukker in West-Vl

22-12-2007 17:30:49
Graag had ik jullie advies gehad omtrent drukkers in West-Vlaanderen. Kent er iemand een drukker met schappelijke prijzen?
We zijn van regio Torhout, maar verder in West-Vlaanderen mag ook hé.

Natacha B

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1175

joke

Meld misbruik23-12-2007 9:23:05

wij laten ons drukwerk doen bij Typis uit Gistel, prijs / kwaliteit valt zeer goed mee!!

adres: Vaartstraat 3A 8470 Gistel

grtjs

joke

Meld misbruik23-12-2007 9:23:19

wij laten ons drukwerk doen bij Typis uit Gistel, prijs / kwaliteit valt zeer goed mee!!

grtjs

joke

Meld misbruik23-12-2007 9:23:32

grtjs

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik23-12-2007 13:30:31

Kijk gewoon eens in de Gouden Gids en vraag dan offertes aan een vijftal drukkers. Simpelste vanal!

Veroniek

Meld misbruik24-12-2007 11:24:57

Hoi

Wij hebben gewerkt met
Fieuws & Terryn BVBA
Peperleenstraat 15
8501 Bissegem (Kortrijk)
056 37 06 81
info@fieuwsenterryn.be

We zijn daar héél tevreden over en zouden opnieuw met hun in zee gaan...
Ze hebben een ruime keuze, maken ook originele kaartjes en zijn héél prijsvriendelijk en persoonlijk contact is héél goed... Een klein zaakje maar met een grote oplage en mooi werk!
Wij vonden het helemaal niet erg om van oost-vlaanderen naar west-vlaanderen te rijden om zo onze zelfgemaakte kaart gedrukt te zien zoals we hadden gewild!

Succes nog en prettige feesten!
Veroniek
http://huwelijksfoto.net/vl/

Dirk
14-6-2008
 Meld misbruik26-12-2007 14:06:02

Hey,

Als je een beetje overweg kan met de computer, dan is veruit de goedkoopste (en origineelste) oplossing met bvb een photoshop aan de slag te gaan en je uitnodigingen als foto te ontwikkelen.

Ik heb een kaart ontworpen (met een foto van ons) op 10x20 formaat en m'n enveloppen haal ik bij de AVA. Ter versteviging plak ik de foto's op gekleurd papier en voila, voor maar € 70 heb ik 100 uitnodigingen ipv € 200 of € 300 en ik vind ze nog veel origineler ook.

Veel succes,

Dirk

Wendy

Meld misbruik3-1-2008 13:00:53

wij waren supertevreden over drukkerij Nolf uit Kortrijk...

Groetjes
Wendy
www.wendy-jonathan.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...