Terug naar overzicht
wij laten ons drukwerk doen bij Typis uit Gistel, prijs / kwaliteit valt zeer goed mee!!adres: Vaartstraat 3A 8470 Gistelgrtjs
Kijk gewoon eens in de Gouden Gids en vraag dan offertes aan een vijftal drukkers. Simpelste vanal!
HoiWij hebben gewerkt metFieuws & Terryn BVBAPeperleenstraat 15 8501 Bissegem (Kortrijk) 056 37 06 81info@fieuwsenterryn.beWe zijn daar héél tevreden over en zouden opnieuw met hun in zee gaan...Ze hebben een ruime keuze, maken ook originele kaartjes en zijn héél prijsvriendelijk en persoonlijk contact is héél goed... Een klein zaakje maar met een grote oplage en mooi werk!Wij vonden het helemaal niet erg om van oost-vlaanderen naar west-vlaanderen te rijden om zo onze zelfgemaakte kaart gedrukt te zien zoals we hadden gewild!Succes nog en prettige feesten!Veroniekhttp://huwelijksfoto.net/vl/
Hey,Als je een beetje overweg kan met de computer, dan is veruit de goedkoopste (en origineelste) oplossing met bvb een photoshop aan de slag te gaan en je uitnodigingen als foto te ontwikkelen.Ik heb een kaart ontworpen (met een foto van ons) op 10x20 formaat en m'n enveloppen haal ik bij de AVA. Ter versteviging plak ik de foto's op gekleurd papier en voila, voor maar € 70 heb ik 100 uitnodigingen ipv € 200 of € 300 en ik vind ze nog veel origineler ook.Veel succes,Dirk
wij waren supertevreden over drukkerij Nolf uit Kortrijk...GroetjesWendywww.wendy-jonathan.be