Terug naar overzicht
Hallo Koen!Wij zijn ook van regio Antwerpen en willen die 4 ontwerpers ook een bezoekje brengen omdat zij mooie en originele collecties hebben...Wie van deze vier vond jij prijs/kwaliteit de beste als ik mag vragen? Vielen de prijzen een beetje mee? Wij zouden voor witgouden ringen gaan, bij mij met 1 of 2 kleine steentjes...Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen!Margit & Lesliecammaert_margit@yahoo.comhttp://margitenleslie.trouwen.com
We hebben gekozen voor ringen van Nico Taeymans, omdat we daar allebei meteen weg van waren. Nee de prijs viel niet mee. Bij De Vrij en Meeussen lagen de prijzen wat lager en hebben ze ook originele ontwerpen. Bij Wijnants was het dan weer iets duurder, ook mooie ringen, maar daar was de verkoper niet vriendelijk, die vond dat je tijdens de feestdagen niet naar trouwringen op zoek moest gaan want dan had hij het veel te druk - we waren alleen in de winkel - Veel plezier met de zoektocht naar ringen, wellicht komem jullie ook nog andere juweliers tegen.
wij hebben onlangs witgouden ringen gekocht bij meeussen, ik met 2 steentjes, hij de bredere versie van de mijne, zonder steentjes.totaal: 850 eurovond ik wel meevallen..groetjes
Bedankt voor de info!Ik denk dat we bij Wim Meeussen of Gerda de Vrij wel ons goesting gaan vinden :o)Groetjes! Margit x