Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juweliers in Antwerpen

22-12-2007 14:10:01
We zijn gisteren op stap geweest in Antwerpen op zoek naar trouwringen en hebben prachtige exemplaren gevonden. Hierbij de adresjes die we bezocht hebben, misschien kan dat wel een hulp zijn voor iemand:
Nadine Wijnants - Nationalestraat 14
Nico Taeymans - Korte Gasthuisstraat 153
Gerda De Vrij - Wijngaardstraat 6
Wim Meeussen - Wijngaardstraat 11

Koen
21-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 611

Margit
28-6-2008
 Meld misbruik28-12-2007 13:40:29

Hallo Koen!

Wij zijn ook van regio Antwerpen en willen die 4 ontwerpers ook een bezoekje brengen omdat zij mooie en originele collecties hebben...

Wie van deze vier vond jij prijs/kwaliteit de beste als ik mag vragen? Vielen de prijzen een beetje mee? Wij zouden voor witgouden ringen gaan, bij mij met 1 of 2 kleine steentjes...

Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen!

Margit & Leslie

cammaert_margit@yahoo.com
http://margitenleslie.trouwen.com

Koen
21-6-2008
 Meld misbruik29-12-2007 18:27:37

We hebben gekozen voor ringen van Nico Taeymans, omdat we daar allebei meteen weg van waren. Nee de prijs viel niet mee. Bij De Vrij en Meeussen lagen de prijzen wat lager en hebben ze ook originele ontwerpen. Bij Wijnants was het dan weer iets duurder, ook mooie ringen, maar daar was de verkoper niet vriendelijk, die vond dat je tijdens de feestdagen niet naar trouwringen op zoek moest gaan want dan had hij het veel te druk - we waren alleen in de winkel - Veel plezier met de zoektocht naar ringen, wellicht komem jullie ook nog andere juweliers tegen.

Sieglinde
20-9-2008
 Meld misbruik1-1-2008 16:38:17

wij hebben onlangs witgouden ringen gekocht bij meeussen, ik met 2 steentjes, hij de bredere versie van de mijne, zonder steentjes.
totaal: 850 euro
vond ik wel meevallen..

groetjes

Margit
28-6-2008
 Meld misbruik2-1-2008 12:34:49

Bedankt voor de info!

Ik denk dat we bij Wim Meeussen of Gerda de Vrij wel ons goesting gaan vinden :o)

Groetjes! Margit x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...