Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pizzakraam

21-12-2007 19:57:11
Wij gaan voor onze trouw meer een soort van fuif geven en wilde graag een pizzakraam ofzo aan de zaal hebben staan. Iemand hier ervargingen mee? Waar vind ik deze? Alvast bedankt

Pim
26-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2325

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik22-12-2007 9:34:15

Hey,

Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ik heb hun pizza's wel al meerdere keren gegeten en het zijn keer op keer super lekkere pizza's.
http://www.pizzamobiel.be/

Groetjes, Katrien

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik22-12-2007 9:34:29

Hey,

Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ik heb hun pizza's wel al meerdere keren gegeten en het zijn keer op keer super lekkere pizza's.
http://www.pizzamobiel.be/

Groetjes, Katrien

Bart

Meld misbruik22-12-2007 9:59:00

pizzakraam op zichzelf nog niet meegemaakt. Iets gelijkaardig wel ... frietkot, broodjes en soep-bar en achteraf dessertenbuffet.
Best wel gezellig want iedereen loopt door elkaar en praat met iedereen ... veel minder strikt afgelijnt dan de standaard vaste tafelplaatsen.

cheers, dj LeBart

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik23-12-2007 10:15:58

Hey,

Vanwaar ben je? Anders ken ik wel iemand uit Brugge (Sint-Andries). Naam van het pizzakraam: Senior Pizza. Pizza's zijn echt heel lekker (worden vers gemaakt) en hij gaat op verplaatsing voor feestjes.

Veel succes nog!

Pim
26-4-2008
 Meld misbruik23-12-2007 11:29:57

We zijn van Hasselt.
Pim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...