Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ziek op de grote dag

19-12-2007 15:50:21
Ik ben het al veel tegen gekomen: ziek zijn op het verkeerde moment. Griep op mn verjaardag, mazelen op de dag van mn vormsel (en dus niet nr kerk kunnen gaan), buikgriep als ik op reis vertrek... Wrsch altijd van de zenuwen! Mn grote vrees is nu natuurlijk om ziek te vallen op mn trouwdag! O jee, wat een ramp!!! Nog niemand anders bij stilgestaan? En remedies zijn er wrsch ook al niet!
groetjes

Charlotte
19-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 347

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik19-12-2007 15:58:31

yep.. ook al bij stil gestaan.. maar dan voor mijn zoontje. Die is ALTIJD ziek!! Echt elke week..
Ik heb nu wel iets gekocht om de weerstand te verhogen. Misschien dat je ook zoiets kan nemen?
Verder denk ik wel dat de dokter je iets kan geven. Dat zie je toch ook vb bij artiesten die moeten optreden als ze ziek zijn..

Natacha B

Meld misbruik19-12-2007 19:49:21

Dat er iemand ziek kan zijn, daar heb ik wel al even bij stilgestaan, maar verder niet meer over nagedacht ... Dat zien we dan wel weer hé. Daar kun je niet veel tegendoen vrees ik.

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik19-12-2007 20:28:50

hoi
ik vroeg me dat ook af. naar het schijnt kan je dan aan de dokter vragen of hij iets geeft waar je één dag je supergoe van voelt, en dan erna natuurlijk heel ziek.
maar het bestaat!

grts cindy 12-09-08

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik20-12-2007 7:48:47

Hey,

ik heb zelf altijd heel veel last van mijn darmen bij stress, maar ook mijn trouwdag had ik het totaal niet. Ik vrees echter: hoe meer je er je op voorhand in opwindt, hoe groter de kans!

Groetjes,
Lieve

Evelien
30-8-2008
 Meld misbruik20-12-2007 9:16:55

Ik ben persoonlijk alle winters nogal vaak ziek. Nu heb ik een aantal middeltjes gevonden om dit tegen te gaan: Ecynasea om de weerstand te verhogen (siroopje op basis van plantenextracten), upsa-c (bruistabletten vitamine c) en Optimum Health (voedingssuplementen met alle mogelijke vitaminen, mineralen ed). Misschien de moeite om de ganse maand voor je trouw ook te nemen? 't Zijn allemaal onschuldige hulpmiddeltjes.

Tineke

Meld misbruik20-12-2007 13:49:32

Hey,
Ik ben ook doodsbang om die dag iets aan de hand te hebben. Als ik zwak/ziek ben krijg ik altijd een koortslip. Dat zou zooooo erg zijn. 1 voor de foto's en 2 dan mag ik mn toekosmtige niet kussen... :-(
Laten we er maar vanuit gaan dat zoiets niet gebeurt he...

s
1-6-2007
 Meld misbruik20-12-2007 18:51:34

Ik ben een paar dagen opvoorhand zovirax beginnen te smeren. Zo kon ik zeker geen koortsblaasjes krijgen. En waarmee word ik wakker de dag van de trouw?? Een koortsblaas...
Tja, dat was dan maar zo, he.
Een week later was de feest en mijn man werd toen wakker met vreselijke buikpijn, misselijk, overgeven...
En die heeft op de feest kunnen slapen in een kamertje. Tussen de recepties door gaan overgeven, tanden poetsen en daarna terug de mensen kussen. :d
Dat was niet echt leuk, maar je kan daar niet veel aan doen, eh.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...