Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Liedjes kerk

19-12-2007 12:09:28
Ben al tijdje op zoek naar wat mooie swingende leuke liedjes voor onze viering.
Nu vond k er al heel wat terug, maar wij opteren voor geen te typische nummers. Maw, geen Clouseau, geen Marco Borsato enz..
Maar eerder echte a tempo moderne nummers, wie koos hier ook voor of hebben jullie nog ideetjes? welke commentaren kreeg je erover? positief?
Als intredelied hadden we echt graag iets 'knallends' gehad, voor de overige nummers heb ik al Alicia Keys, en iets van Sister act..

Alvast bedankt voor de tips!

Stefanie

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 364

Wendy

Meld misbruik19-12-2007 12:42:29

Hey Stefanie,

wij hadden ook zulke a-typische muziek in de kerk, omdat we wilden dat het helemaal ons ding ging zijn.
bijvoorbeeld: intredelied was Sunchyme van Dario G (versie met de piano-intro), we draaiden ook Savage Garden (Affirmation) (als geloofsbelijdenis) , Letters 2 Cleo (I want you to want me) (tijdens de communie), 'Where is the love' van Black Eyed Peas, I want more van Faithless, (deze laatste twee tijdens de offerande dat voor een goed doel was), Just a little more love van David Guetta (tijdens de vredeswens), Leo sayer ft. Meck met Thunder in my heart (tijdens ondertekenen huwelijksregister),
Boogie 2Night als uittredelied (Booty Luv), ...

De reacties waren heel heel positief, iedereen sprak ons er nadien van dat het heel tof was met die muziek (en ook de rest van de mis waar we echt ons ding van hadden gemaakt).

Succes!

Wendy
www.wendy-jonathan.be

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik19-12-2007 15:37:45

Ain't no mountain high enough van marvin gaye, you to me are everything v the real thing... kzou het vooral in de oude soul en disco nummers zoeken

Laurie

Meld misbruik21-12-2007 7:07:54

Hey,

Wij nemen als uittredelied Glorious van Natalie Imbruglia.

Groetjes,

Laurie

David

Meld misbruik21-12-2007 22:49:49

Beste,

Indien u graag een originele misviering wenst, mag u ons altijd contacteren. Wij zijn een koppel van 25 en 30 jaar en zingen met muziekbanden (=instrumentale versies/cd). Duetten, maar ook solozang, eigentijds/pop/klassiek ... u vraagt ... wij draaien. Uiteraard hebben wij in ons repertoire de 'klassiekers' opgenomen, maar maak gerust een afspraak om alles eens te bekijken. Misschien klikt het wel ... wie niet waagt ...

Groetjes,

vervoort130@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...