Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Maureen 10 mei 2008 Mauritius

  19-12-2007 9:15:20
Maureen

Mijn vriend en ik gaan ook naar Mauritius, voor een twaalftal dagen waarschijnlijk.
Hebben jullie al geboekt?
Wij wachten op de offerte van het reisbureau. Waar gaan jullie logeren?

Groetjes
Patricia
01/08/2008

Patricia

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1145


maureen
10-5-2008
 Meld misbruik19-12-2007 17:25:21

hallo

ik heb in november al geboekt.
We wisten allebei dat we naar daar wilden, en hebben ons gebaseerd op de prijzen van vorig seizoen en uiteindleijk scheelt het niet zo heel veel.
Alles is sinds 4 weken bevestigd, wijlogeren in legends mauritius van 13 mei tot 28 mei 2008
Een uitstekend hotel!! echt alleen je moet het nemen in All inclusive anders komt hij vrij duur uit.
groetjes

Maureen



Patricia

 Meld misbruik20-12-2007 8:07:06

Wij hebben gekozen (voorlopig) voor Le Meridien, ook all inclusive.
Zouden begin augustus gaan.

Hoop dan maar dat we snel bericht krijgen, want zou niet willen dat we naast de vlucht grijpen!

Wel raar dat jullie al een maand weten dat het geboekt is, terwijl wij nog steeds wachten op antwoor! Ga toch maar es langs het reisbureau passeren denk ik.

Patricia
01/08/2008



steve
3-5-2008
 Meld misbruik26-12-2007 11:51:09

hey wij zouden ook graag daar onze huwelijksreis willen doen, mag ik een keer vragan wat jullie ongeveer betalen voor zo n vakantie in de zomer?
alvast bedankt

caro



Patricia

 Meld misbruik26-12-2007 19:04:46

De prijzen van vorige zomer waren voor Le Meridien, 12 dagen 10 nachten een 4700€ all inclusive maar met aftrek van kortingen (voor jonggehuwden was dat 25% op het verblijf).

De prijzen voor deze zomer zijn binnen, maar de kortingen nog niet, dus we weten nog niet wat we nu zouden betalen.
Wij konden nog niet boeken en zitten in spanning te wachten op een telefoontje van ons reisbureau.

Patricia
01/08/2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...