Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

juweel voor bij bruidsjurk

  19-11-2004 15:16:20
Ik zoek als kers op de taart nog een mooi juweel om te dragen op mijn trouwjurk. Ik vond niet echt mijn zin waar ik mijn jurk kocht dus ben ik nog opzoek. Toch wil ik het graag een beetje prijselijk houden. Iemand adressn of ideetjes?

groetjes

Nathalie
6-1-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1044


Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik20-11-2004 10:22:58

Ik vond bij het Bruidshuis in Merksem een mooi kettinkje en oorbelletjes van de collectie van Linea Raffaelli. Ik denk dat je via hun website www.hetbruidshuis.be naar alle collecties kan kijken, het staat er zeker ergens bij!
succes nog!

Gaëlle



Lindsay
3-6-2005
 Meld misbruik8-12-2004 18:32:22

Hey Nathalie,

Ik vond mijn juwelen bij Kallista in Nieuwerkerken Heel prijselijk en origineel.

Groetjes
Lindsay



Nathalie
6-1-2005
 Meld misbruik8-12-2004 21:31:24

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb vandaag eindelijk mijn juweel gevonden. Vond het in een winkel waar men juwelen van Swarkovski verkoopt. Ik was onmiddellijk verkocht en het is 100% mijn ding.
Aan iedereen nog veel succes en een leuke trouwdag!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...