Terug naar overzicht
hoi,ik heb nog een trouwgedaan en die kaartjes werden gewoon vastgemaakt met van die kleine wasknijpers ---> versierknijpertjes. groetjes
Aan wat wordt dat dan vastgemaakt?Aan kledij?
Hoi!Even een tip... Als je mensen iets wilt geven om op te spelden moet je altijd goed uitkijken. Veel dames hebben kledingstukken aan waar een naaldje of een pin draadjes zal trekken... en zullen dus niet zo enthousiast zijn.Wil je niet ontmoedigen, maar weet het uit ervaring. Veel succes!
Ik zou het zelf ook niet zo leuk vinden dat ik iets moet aandoen of opspelden denk ik...Misschien toch een kaartje maar maak er een origineel kaartje van, of een voorwerp...
ik ben onlangs naar een bruiloft geweest en daar kregen we een kaartje met de titel van een liedje op. Als we naar de tafel moesten dan lieten ze dat liedje spelen totdat iedereen aan die bewuste tafel zat. de titel van het liedje werd ook nog eens afgeroepen. Op een andere bruiloft heb ik nog meegemaakt dat we een kaartje kregen met daarop vb "scampi in de look", " chocoladewafel". Toen het het moment was om naar de tafels te gaan, moesten we een tafel zoeken waar er in elk bord een kaartje lag met daarop het recept van vb "scampi in de look". Er stond dan onderaan dat dit een van de lievelingsgerechten was van de trouwers.
Wij maken voor iedere persoon een kaartje met daarop de naam van die persoon + het nummer van de tafel (ja bij ons geen thema :-) ) Dus dan komt er te staan bv Nonkel X Tafel 5. Op het moment dat iedereen aan tafel mag gaan, staan er een tiental obers klaar om de mensen te begeleiden naar de juiste tafel. Dat lijkt me het duidelijkst, want met liedjes en steden die bij bepaalde landen horen etc heb je toch altijd het risico op verwarring omdat sommige mensen het niet kennen.groetjes en nog veel plezier met de voorbereiding!Annelore19-09-2009