Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe gasten duidelijk maken van tafel?

18-12-2007 16:34:56
Dag bruidjes,

planning is zo goed als rond, alleen twijfel ik nog aan hoe de gasten naar hun tafel te begeleiden.
Het thema staat vast, dus dat is geen probleem. Wil ook niet gewoon de namen afroepen, vermits we met veel mensen zijn en dat het dan te lang duurt.
Bij een vriendin gaven ze bij het binnenkomen een papiertje met de tafelnaam bij. Maar ik zou dit via een andere manier willen doen dan een los papiertje.
Heb al gehoord van pins te laten drukken of naamkaartjes te maken en vast te pinnen aan kledij van mensen?
Maar ik denk dat mensen dat niet graag zullen willen om zo een pin te laten vastmaken.
Iemand anders een idee hoe ik dit kan oplossen?

Dank jullie voor alle hulp en info.

Alvast succes en plezier met de planning gewenst!!

Groetjes

Angela
21/06/2008

Angela
21-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 432

evi
4-7-2009
 Meld misbruik18-12-2007 17:04:38

hoi,
ik heb nog een trouwgedaan en die kaartjes werden gewoon vastgemaakt met van die kleine wasknijpers ---> versierknijpertjes.
groetjes

Angela
21-6-2008
 Meld misbruik18-12-2007 17:12:02

Aan wat wordt dat dan vastgemaakt?
Aan kledij?

Els

Meld misbruik19-12-2007 12:54:41

Hoi!

Even een tip...

Als je mensen iets wilt geven om op te spelden moet je altijd goed uitkijken. Veel dames hebben kledingstukken aan waar een naaldje of een pin draadjes zal trekken... en zullen dus niet zo enthousiast zijn.

Wil je niet ontmoedigen, maar weet het uit ervaring.

Veel succes!

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik19-12-2007 13:23:31

Ik zou het zelf ook niet zo leuk vinden dat ik iets moet aandoen of opspelden denk ik...
Misschien toch een kaartje maar maak er een origineel kaartje van, of een voorwerp...

nancy
24-5-2008
 Meld misbruik19-12-2007 13:26:55

ik ben onlangs naar een bruiloft geweest en daar kregen we een kaartje met de titel van een liedje op. Als we naar de tafel moesten dan lieten ze dat liedje spelen totdat iedereen aan die bewuste tafel zat. de titel van het liedje werd ook nog eens afgeroepen.

Op een andere bruiloft heb ik nog meegemaakt dat we een kaartje kregen met daarop vb "scampi in de look", " chocoladewafel". Toen het het moment was om naar de tafels te gaan, moesten we een tafel zoeken waar er in elk bord een kaartje lag met daarop het recept van vb "scampi in de look". Er stond dan onderaan dat dit een van de lievelingsgerechten was van de trouwers.

annelore
19-9-2009
 Meld misbruik19-12-2007 15:41:05

Wij maken voor iedere persoon een kaartje met daarop de naam van die persoon + het nummer van de tafel (ja bij ons geen thema :-) ) Dus dan komt er te staan bv Nonkel X Tafel 5. Op het moment dat iedereen aan tafel mag gaan, staan er een tiental obers klaar om de mensen te begeleiden naar de juiste tafel. Dat lijkt me het duidelijkst, want met liedjes en steden die bij bepaalde landen horen etc heb je toch altijd het risico op verwarring omdat sommige mensen het niet kennen.

groetjes en nog veel plezier met de voorbereiding!

Annelore
19-09-2009

annelore
19-9-2009
 Meld misbruik19-12-2007 15:41:19

Wij maken voor iedere persoon een kaartje met daarop de naam van die persoon + het nummer van de tafel (ja bij ons geen thema :-) ) Dus dan komt er te staan bv Nonkel X Tafel 5. Op het moment dat iedereen aan tafel mag gaan, staan er een tiental obers klaar om de mensen te begeleiden naar de juiste tafel. Dat lijkt me het duidelijkst, want met liedjes en steden die bij bepaalde landen horen etc heb je toch altijd het risico op verwarring omdat sommige mensen het niet kennen.

groetjes en nog veel plezier met de voorbereiding!

Annelore
19-09-2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...