Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaal, gebouw waar alles zelf kunnen doen: meetjesland, Eeklo, Gent

  18-12-2007 9:33:52
Hallo bruidjes in spe,

mijn vriend en ik zijn afgestapt van het idee om alles uit handen te geven en zijn tot de conclusie gekomen om zelf ons feest te organiseren. Daarom zijn we op zoek naar feestzalen, gebouwen, ... waar we zelf onze aankleding en eten kunnen verzorgen. Er moet wel verwarming zijn, omdat we in november trouwen.
Liefst in de buurt van meetjesland, Eeklo en Gent. Iemand een idee?????

Groetjes en alvast bedankt
Julie

Julie
22-11-2008
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 2206


Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik18-12-2007 10:25:28

Julie,

misschien is het Godshuis in St Laureins wel een optie voor jullie.

Veel succes.

Groetjes,
Karolien.
23/5/2009



Stephanie
12-4-2008
 Meld misbruik18-12-2007 10:32:08

in het godshuis kan je niet zelf voor je eten zorgen, daar zit hun eigen chef bij denk ik.



Rik

 Meld misbruik18-12-2007 11:01:21

Beste Julie,
Ik weet een zaal waar je alles naar eigen wens kunt invullen, helaas niet het meetjesland, doch niet echt ver voor jullie:
www.dewestkant.be
Mocht je nog niet beslist hebben wat betreft audio of video op jullie feest, kun je steeds bij mij terecht, ben zelf van Maldegem.
Je krijgt bij ons alle muziek volgens uw wensen, alles als videoclip op scherm geprojecteerd, zelfs uw openingsdans, of je eigen foto/video presentatie (u hoeft ze ons gewoon te geven). Tevens kan text op scherm getoond worden, geen overuren of verplaatsingskosten, eigen playlists welkom, enz...
meer info:
www.discovideo.be of mail info@discovideo.be
grt Rik



Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik18-12-2007 11:56:11

Voor Godshuis moet je eens informeren, want ik hoor van overal ergens anders. Sommigen zeggen dat je voor alles zelf moet zorgen, en anderen zeggen het tegenovergestelde.... Misschien zijn beiden mogelijk ;-)

Groetjes,
Karolien.
23/5/2009



Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik18-12-2007 11:56:24

Voor Godshuis moet je eens informeren, want ik hoor van overal ergens anders. Sommigen zeggen dat je voor alles zelf moet zorgen, en anderen zeggen het tegenovergestelde.... Misschien zijn beiden mogelijk ;-)

Groetjes,
Karolien.
23/5/2009



Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik18-12-2007 11:56:38

Voor Godshuis moet je eens informeren, want ik hoor van overal ergens anders. Sommigen zeggen dat je voor alles zelf moet zorgen, en anderen zeggen het tegenovergestelde.... Misschien zijn beiden mogelijk ;-)

Groetjes,
Karolien.
23/5/2009



Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik18-12-2007 13:50:24

Informeer eens bij het Monasterium in Gent. Wij zijn er 2 maand geleden naar een feest geweest en alles was door het koppel zelf uitgewerkt.
Nadelen : geen parkeerplaats bij de zaal en in het centrum van Gent gelegen en de muziek moet iets stiller vanaf 2u of zo.
Succes nog bij het zoeken!



Lenie

 Meld misbruik18-12-2007 18:29:14

Ik dacht aan het Sparrenhof in Eeklo. Ben er zelf nog nooit naar een feest geweest, maar ik weet dat je daar volledig je zin kan doen...

Groetjes!



Patricia

 Meld misbruik19-12-2007 9:11:25

In Mariakerke heb je het Kollekasteel. Es via google zoeken, want ik heb de gegevens hiervan niet meer.
Wij hebben zelf nog geïnformeerd om ons feest daar te doen, maar we zagen er tegenop om echt alles zelf te moeten doen (en dat zou dan niet zoveel goedkoper uitgekomen zijn voor ons idee).
De zaal huren is echt schappelijk van prijs.

Veel succes met je zoektocht
Patricia
01/08/2008



Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik19-12-2007 13:16:30

Maalte in gent? Kasteeltje dat je voor 600 euro ofzo kan afhuren met prachtig park. catering kanje zelf verzorgen en aaankleding ook!



Marie
5-10-2008
 Meld misbruik19-12-2007 13:29:29

Wel niet goedkoop maar: den Eskimo in Gent, de artcube in gent, de cultuurfabriek in ronse, en in Wetteren heb je de waterkant of zoiets.



evelyne
5-7-2008
 Meld misbruik19-12-2007 21:19:17

hoi,

wij huren een oude hoeve in nevele, wel via via. ik kan je meer info geven via mail, als je dit wenst. flyingflien@hotmail.com
groetjes
evelyne



kelly

 Meld misbruik9-1-2008 12:26:53

www.kasteelsanderling.com

Absolute aanrader!

Groetjes
Kelly


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info