Terug naar overzicht
hallo,in hasselt heb je een circuswinkel die ook workshops doen. het heet circus jojo, denk wel dat ze over het hele land komen.groetjesheidi
Beste Sarah, indien u allerlei acts zoekt, dan kunt u gerust bij ons terecht, ga naarwww.discovideo.be (kies daar 'disco' en ga naar de 'shop'), grt Rik
@rik, ik kijk blijkbaar heel scheel.. maar ik vind niks op uw site wat met kindjes te maken heeft?
K-events uit Dilsen-Stokkem kan ook heel veel verschillende dingen aan. Ik vind ze echt goed! We nodigen ze een tweetal keer uit per jaar om op ons werk een activiteit voor de kinderen te voorzien.http://www.k-events.be/ Nathalie
Hey Sarah,Ik ken iemand uit de omgeving van Dendermonde die aan ballonplooien en goochelen doet. Hij doet dit voor zijn plezier en kan de kinderen en volwassenen echt entertainen. Ik heb zijn email hier al eens op het forum achtergelaten en toen zijn daar toch een aantal positieve reacties opgekomen. In februarie treedt hij op bij een trouw te Merelbeke. Zijn "artiesten"naam is Stanny. Je kunt hem bereiken via stanny-ballon@hotmail.com. Ik zou zeggen neem zeker eens contact met hem op. Hij is heel vriendelijk, correct én prijselijk! Doe hem maar de groeten van mij :o)groetjes,dorien
Inderdaad! In februari komt Stanny op ons huwelijk de kindjes entertainen! Bij deze bevestig ik wat Dorien dus heeft geschreven :-)Lien 16.02.2008