Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Salons De Groene Jager + DJ Blue moon team

17-12-2007 16:32:31
Hey,
Heeft iemand ervaring met Salons de Groene Jager in Brasschaat? En DJ BLue Moon Team?
Thanks

Martine
20-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1032

Charlotte
5-7-2008
 Meld misbruik17-12-2007 21:06:06

Mijn ouders zijn daar ooit naar trouwfeest geweest. Alles dik in orde, alleen jammer van de L-vormige zaal...

Bart

Meld misbruik17-12-2007 21:07:54

blue moon is een van de grotere dj-service provider centra in het antwerpse. ze zijn huisleverancier van de licht en geluidsinstallatie in verschillende zalen. Naar gelang je muziekwensen zal je zeker een dj toegewezen krijgen die aan jullie wensen kan voldoen. Ze zijn niet de goedkoopste maar het geleverde materiaal is wel OK. En de meeste basis configuraties zijn nogal karig wat de lichtinstallatie betreft.

cheers, dj Lebart

Rik

Meld misbruik18-12-2007 8:25:34

Beste Martine, indien u méér muziek voor uw geld wilt: je krijgt bij ons (zonder verplaatsingskosten/overuren) alle muziek (van oldies tot electro) volgens uw wensen, alles als videoclip op scherm geprojecteerd, zelfs uw openingsdans, of foto/video presentatie (u hoeft ze ons gewoon te geven). Tevens kan text op scherm getoond worden, videoshoots op dvd, enz...
meer info: www.discovideo.be of mail info@discovideo.be grt Rik

Liesbet

Meld misbruik18-12-2007 8:42:06

Hoi Martine,

Mijn broer is daar een 3-tal jaar geleden getrouwd. Het was daar écht op en top : prima service, zeer lekker eten en een hele goede DJ van het huis.
Wijzelf trouwen 17/05/08 en wilden omwille van bovenvermelde kwaliteiten en de zeer prachtige tuin ook in de Groene Jager ons feest geven. Maar gezien het grote aantal genodigenden (bijna 300), moesten we een aantal mensen in het tweede stuk van de zaal zetten (is T-vormig) en dat is niet leuk voor diegenen die daar dan moeten zitten (ze zien de eretafel niet, de dansvloer niet, de sfeer niet,...). En dat is wel jammer, want dat is het enige minpunt aan deze zaal.

Veel plezier ermee !

Femke
14-6-2008
 Meld misbruik18-12-2007 8:49:51

Bedankt voor jullie reacties! Wij zijn zelf ook al naar trouwfeesten geweest waar Blue moon gedraaid heeft en waren er niet tevreden over! Spijtig dat de feestzaal enkel met hen samenwerkt!

Groetjes,
Martine

Bart

Meld misbruik18-12-2007 13:33:17

ik heb al meerdere malen op blue moon materiaal gedraaid, meestal moet je de installatie van de zaal gebruiken, maar mag je je eigen dj aanleveren.

dj lebart

Tineke
13-9-2008
 Meld misbruik19-12-2007 15:12:39

hallo

ikzelf ga trouwen in de groene jager, ben de afgelopen twee jaar 4 keer in de groene jager geweest. Alles super geregeld, eten prima, ... Op en top !! Een echt romantische zaal.

Wij gaan niet met dj blue moon team werken. Wij hebben onze eigen dj gezocht. Dit was geen probleem voor hen.

veel succes met de verdere voorbereidingen

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik27-12-2007 15:19:02

Een vriendin van mij is vorig jaar in de Groene Jager getrouwd, en het was in een woord SUPER! Het eten was heel lekker, de ontvangst was prima, de zaal is adembenemend / romantisch / ... alles wat je maar wil! En de tuin is echt indrukwekkend. Zij hadden goed weer, en het was heerlijk om de receptie in de tuin te doen, en tussen de gerechten eens een wandelingtje te maken in de tuin, om plaats te maken voor de volgende gang :-). Het is echt een feest waar ik met veel plezier aan terug denk. We waren allemaal onder de indruk van de locatie!

Ik denk dat zij gewerkt hebben met een eigen DJ, maar dat weet ik niet meer.

Wij trouwen op 23/5/2009 en hebben het ook nog overwogen, maar aangezien wij van Gent zijn, zouden we iets te veel tijd verliezen om naar de zaal te rijden.

Groetjes,
Karolien.
23/5/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...