Terug naar overzicht
het naamgenoot,wij hebben voor artexpo gekozen op ons huwelijkwe waren er zeer tevreden overvlotte samenwerking,mooie foto's,alles is bespreekbaaren zeker niet duurals je wil kan ik je ons passwoord mailen van onze persoolijke pagina op artexpodaar kan je enkele foto's zien van onze dagstijn.degrande@telenet.begroetjes Lore (ondertussen al 114 dagen gehuwd)
Hey,Wij zijn deze zomer getrouwd en kozen voor ArtXpo als fotograaf.Wij hebben gereageerd op een bericht van ArtXpo op dit forum en hebben daar geen spijt van!!We zijn naar beurzen geweest waar fotografen zich voorstelden die veel minder aanboden voor veel meer geld. Dus waarom zou een goede fotograaf zichzelf niet mogen voorstellen op dit forum?Wij waren direct op ons gemak bij hem en zowel wijzelf als ons familie waren heel enthousiast over het resultaat.Geen stijve foto's maar allemaal heel natuurlijk.Er was ook een fotoshoot vooraf, zonder dat we daar meer moesten voor betalen. De prijs viel trouwens heel goed mee voor de uitgebreide service die we kregen.Een aanrader!stef
ik begrijp niet goed wat jij daar zwak aan vind.iedereen maakt toch op een of andere manier reclame.je krijgt alle dagen wel iets in de bus.dus waarom ook niet op deze manierdie mensen betalen er trouwens ook wel voortrouwens net hetzelfde met mensen aan te radensommige hebben daar ook een probleem meena ons huwelijk heb ik dat meteen met onze dj,fotograaf en zaal gedaanals die mensen er voor zorgen dat je dag super was waarom niet als het niet goed was zou ik het ook zeggenik heb hier veel gevonden op deze site waarvoor ik dankbaar benLore