Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kent iemand Artexpo?

16-12-2007 16:56:54
Hey medebruidjes,
Ik hoor van een vriendin dat fotograaf artexpo in deze periode geschenkboxen aanbied met een fotosessie. De prijs valt mee, daarom zouden mijn vriend en ik zo'n fotosessie gebruiken om foto's te maken voor onze uitnodigingen en misboekje.
Omdat die zie dat artexpo ook op deze site staat, vraag ik me af of er sommigen hem kennen. Heeft er iemand ervaringen met deze fotograaf? Ik vind het moeilijk om iemand te contacteren waar je helemaal niets van weet.

Lore

Lore
1-1-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 688

annelore
24-8-2007
 Meld misbruik16-12-2007 17:58:29

het naamgenoot,

wij hebben voor artexpo gekozen op ons huwelijk
we waren er zeer tevreden over
vlotte samenwerking,mooie foto's,alles is bespreekbaar
en zeker niet duur
als je wil kan ik je ons passwoord mailen van onze persoolijke pagina op artexpo
daar kan je enkele foto's zien van onze dag
stijn.degrande@telenet.be
groetjes Lore
(ondertussen al 114 dagen gehuwd)

Katleen

Meld misbruik17-12-2007 12:14:31

Stefanie
14-10-2009
 Meld misbruik17-12-2007 13:29:50

Hey,
Wij zijn deze zomer getrouwd en kozen voor ArtXpo als fotograaf.
Wij hebben gereageerd op een bericht van ArtXpo op dit forum en hebben daar geen spijt van!!
We zijn naar beurzen geweest waar fotografen zich voorstelden die veel minder aanboden voor veel meer geld. Dus waarom zou een goede fotograaf zichzelf niet mogen voorstellen op dit forum?
Wij waren direct op ons gemak bij hem en zowel wijzelf als ons familie waren heel enthousiast over het resultaat.
Geen stijve foto's maar allemaal heel natuurlijk.
Er was ook een fotoshoot vooraf, zonder dat we daar meer moesten voor betalen. De prijs viel trouwens heel goed mee voor de uitgebreide service die we kregen.
Een aanrader!

stef

annelore
24-8-2007
 Meld misbruik17-12-2007 14:54:21

ik begrijp niet goed wat jij daar zwak aan vind.iedereen maakt toch op een of andere manier reclame.je krijgt alle dagen wel iets in de bus.
dus waarom ook niet op deze manier
die mensen betalen er trouwens ook wel voor
trouwens net hetzelfde met mensen aan te raden
sommige hebben daar ook een probleem mee
na ons huwelijk heb ik dat meteen met onze dj,fotograaf en zaal gedaan
als die mensen er voor zorgen dat je dag super was waarom niet
als het niet goed was zou ik het ook zeggen
ik heb hier veel gevonden op deze site waarvoor ik dankbaar ben

Lore

els

Meld misbruik18-12-2007 8:31:51

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...