Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie parels wil als juwelen moet deze site eens bekijken

  16-12-2007 12:37:12
Hoi bruidjes
Ik heb een geweldige site ontdekt voor iedereen die op zoek is naar pareljuwelen. Je moet eens surfen naar www.nacredemer.com , ik vond de site via het magazine Bruid en Bruidegom, heb vorige week besteld en mijn pakje met prachtige juwelen is al aangekomen.
Het is een echte aanrader
Sophie
18.04.2008

Sophie
18-4-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1219


Karen
13-9-2008
 Meld misbruik16-12-2007 13:43:39

Hallo Sophie!

Bedankt voor deze supertip! Ik wil parels als bruidsjuwelen, maar alle juweliers waar ik al gekeken heb, vroegen zoveel voor parels ...
Het enige jammere is dat ze geen winkels hebben, en ik pas het liefst eerst eens. Ik ga misschien zo'n pearlparty doen voor mijn vriendinnen en zussen, dan is dat probleem ook opgelost :-)
Echt bedankt!

Groetjes,
Karen
13/9/2008



Griet
2-2-2008
 Meld misbruik16-12-2007 20:06:54

Hoi Sophie,

Bedankt voor de tip. Inderdaad de moeite. Ik heb mijn pareltjes van China laten overkomen, maar dit zijn bijna concurerende prijzen. Mss toch nog iets bestellen...
Groetjes,
Griet
02-02-2008



Lien
16-2-2008
 Meld misbruik22-12-2007 12:08:04

Heel erg bedankt voor de tip Sophie... Ik heb me meteen geregistreerd en heb daar (eindelijk) de oorbelletjes naar mijn goesting gevonden... Ferm bedankt voor de hulp!!!
Lien
16.02.2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...