Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen en bh-corset limburg

15-12-2007 14:50:53
dag bruidjes, ik ben vandaag mijn kleed gaan passen en ook gelijk voor de schoenen en corset gekeken , maar vond dat nogal prijzig, nl schoenen 165 euro en corset 125 euro,ik had voor de schoenen een budget van ca 80 euro in gedachten heeft iemand een idee waar ik daarvoor kan kijken regio limburg, ook ket corset voor 50-100 euro

Bedankt voor de hulp

groetjes caro

steve
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 366

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik15-12-2007 16:06:10

hallo,

ik vond de schoenen van de bruidswinkel ook heel duur. ben toen in genk in de gewone schoenenwinkels gaan kijken, en heb daar een paar gevonden voor 50 euro. ik denk dat je nu met die feestdagen echt wel ergens in gewone schoenwinkels mooie schoenen vind. in zonhoven heb je timmers, die hebben altijd een mooie feestcollectie en schoenen die je zelfs onder een trouwjurk kunt dragen. ook bogemann in genk is zo een winkel.

ik zelf ben ook nog op zoek naar lingerie.

groetjes
heidi

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik15-12-2007 18:24:06

Hoi,

Mijn schoenen waren van de bruidswinkel Lieben in Genk (shopping ), mijn kleed en juwelen kwamen ook van daar.
Ze hebben er ook lingerie, maar ik heb uiteindelijk lingerie van Selmark gekocht. Vind die lingerie zeer mooi en qua prijs goed meevallen.

Groetjes en good luck,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik17-12-2007 9:55:56

inderdaad, de lingerie van selmark is de top! zit supergoed, is heel mooi en valt goed mee qua prijs! ik heb de mijne gekocht bij lingerie monte carlo in maasmechelen.
schoenen timmers heeft inderdaad mooie trouwschoenen en deze zitten ook geweldig, maar ze kosten wel nog steeds 130 euro...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...