Terug naar overzicht
Hoi,er zitten heel mooie kleedjes tussen. Waar kan je dit merk kopen?GroetjesMiekedumont.mieke@hotmail.com
hoi,de kleedjes zijn alleszins al te koop bij couture robel in roeselare. ik moet wel zeggen dat ze er maar een paar per jaar krijgt. naar het schijnt werken die nogal exclusief. normaal staan die ook op de bruidsbeurzen in nederland en belgië. (Agnes dan of een vertegenwoordiger).ik heb me laten vertellen dat ze uniek zijn. dat ze maar in één maatje gemaakt worden? of het waar is weet ik niet. ik vind er alleszins nergens foto's van. mijn kleed staat niet eens op de site. leuk annick, dat je ook zo'n kleed hebt, dacht al dat ik de enige was lol. staat het uwe op de site?groetjescindy 12-09-08
Hey!Neen, mijn kleed staat niet op hun website, :-( wel spijtig! Het is vrij eenvoudig; ivoorkleurige rok met bustiertop, op de top zijn een aantal pareltjes genaaid en de rok is op sommige plaatsen 'opgehaald', geeft wat meer volume! Ik heb mijn kleed aan de zee gekocht in een winkel die stopte met de bruidslijn, je kan ze er dus nu niet meer kopen. Echt leuk dat er nog iemand een Agneske heeft! :-)Wij trouwen op 28 maart 2008, en jullie?
ja van mij is het ook vrij eenvoudig, maar i love it!ik trouw 12-09-08 dus is nog beetje langer wachten om het aan te doen pfff lol.bij mij is het champagne kleurig. de bustier is gerimpeld en de rok is in een paar lagen met wat kantwerk tussen enzo. heel schoon vond ik. grts cindyhttp://cindyenyoni.bruiloftsite.nl