Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindjes huren???

15-12-2007 8:15:13
ik ging gisteren voor kleedjes voor mijn bruidskindjes kijken (10 jaar en 7 jaar) en kreeg als reactie... amai, die zijn ook oud om bruidskindje te zijn??!!

Vinden jullie dat ook?

Het gaat dan wel over mijn petekindje en lievelingsnichtje van mijn man... ik vind dat dat toch moet kunnen???

wisten jullie dat er mensen zijn die bruidskindjes huren?????? dat wist die mevrouw me ook nog te vertellen

groetjes

sarah
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 461

Inge
5-7-2008
 Meld misbruik15-12-2007 8:50:23

Bruidskinjes huren?????
Dat zou ik nooit doen. Ik zie ook heel graag kinderen en ben heel blij dat we 6 neefjes en nichtjes hebben die allemaal met ons mee gaan vieren. Maar als ik nu echt niemand had om dat te doen, zou dat spijtig zijn en zouden we geen bruidskindjes hebben. Om daar dan vreemden bij te nemen de hele dag en dan staan die bij op de foto's enzo,... Daar zou ik mij toch niet goed bij voelen. Ook het idee dat je kinderen kan huren geeft mij een beetje kriebels.

Voor jou vraag in verband met de leeftijd: dat vind ik helemaal geen probleem, 7 en 10 jaar. Zeker als ze voor jullie belangrijk zijn. Je kan hen toch ook mooie kleren aandoen, zij mogen toch ook met jullie meevieren. Bovendien is et gemakkelijker dan bij ons denk ik, want bij ons is de oudste 5 en de jongste juist 2. Die van 7 en 10 kan je heel wat meer "verantwoordelijkheid" geven. Laten lezen in de mis, ik las hier al het snoep uitdelen aan de kindjes bij het buitenkomen van de kerk, ze zullen mooi blijven zitten in de kerk, je kan ze leuke dingen laten doen bij het foto's nemen. Heel wat voordelen van "oudere" bruidskindjes. In ieder geval, zeker doen, zou ik zeggen.

Veel succes nog bij de voorbereidingen.

Inge
05/07/2008

Jessy
30-6-2007
 Meld misbruik15-12-2007 9:51:37

Hallo Sarah,
Wij hadden 2 bruidskindjes, een meisje van 7jaar en een jongen van 8jaar. En ik vond de leeftijd helemaal geen probleem! Het meisje heeft bij ons haar communiekleren aangedaan en voor de jongen hebben we iets nieuws gekocht.
Maak je dus maar geen zorgen! Nog veel succes!

KATLEEN
26-7-2008
 Meld misbruik15-12-2007 9:52:09

De leeftijd doet er niet toe vind ik.
Bij ons zijn er 8 kinderen (nu 4, 6, 7,8,8, 8,9,11 ) die gaan voorlopen volgende zomer. Er is er een 14 die gaat in de suite lopen. ('t zijn allemaal kinderen van mijn schoonzussen) Ze kijken er enorm naar uit.

inge
1-8-2008
 Meld misbruik15-12-2007 14:58:20

Hey,
De leeftijd speelt volgens mij geen rol hoor.
Bij ons word het mijn zoontje van dan 2.5 jaar en mijn nichtje van 3.5 jaar.
Mijn ander zoontje zal nog namelijk te klein zijn,hij zal dan nog maar 6 maand zijn. Moet namelijk nog bevallen in februari.
Dus het word een druk jaartje.

Groetjes 01.08.08

Veerle
31-10-2007
 Meld misbruik16-12-2007 1:01:15

Hoi Sarah,

Niets van aantrekken! Wij zijn onlangs getrouwd en onze bruidskindjes waren bijna 10 en 5. Iets ouder dan normaal maar beter hadden we niet kunnen wensen. Doordat ze ook al wat ouder zijn hoefde er niemand echt een oogje in het zeil te houden en snapten ze wat er moest gebeuren. Het is jullie dag, kies wie jullie graag zouden hebben als bruidskindjes. Wat iemand anders zegt, doet er niet toe! Succes!

Groetjes, Veerle

Veerle
31-10-2007
 Meld misbruik16-12-2007 1:01:30

Hoi Sarah,

Niets van aantrekken! Wij zijn onlangs getrouwd en onze bruidskindjes waren bijna 10 en 5. Iets ouder dan normaal maar beter hadden we niet kunnen wensen. Doordat ze ook al wat ouder zijn hoefde er niemand echt een oogje in het zeil te houden en snapten ze wat er moest gebeuren. Het is jullie dag, kies wie jullie graag zouden hebben als bruidskindjes. Wat iemand anders zegt, doet er niet toe! Succes!

Groetjes, Veerle

lieve
28-6-2008
 Meld misbruik16-12-2007 10:26:00

Bij ons zijn de 2 dochters van mijn vriend bruidsmeisjes en zij zijn 10 en 12 jaar. En zij kijken er enorm naar uit hoor!

Groetjes,
Lieve

sabrina
27-10-2007
 Meld misbruik16-12-2007 12:11:01

hey
ik had een bruidsjongen van 6 jaar (mijn petekindje) en dan een bruismeisje van 1,5jaar (mijn man zen petekindje)
en dat is heel goed gegaan. dus niks van aantrekken en gewoon doen zo ik zo zeggen! het is jullie dag, jullie maken keuzes en geniet er vooral van met volle teugen!
sabrina
27/10/2007

sabrina
27-10-2007
 Meld misbruik16-12-2007 12:11:15

hey
ik had een bruidsjongen van 6 jaar (mijn petekindje) en dan een bruismeisje van 1,5jaar (mijn man zen petekindje)
en dat is heel goed gegaan. dus niks van aantrekken en gewoon doen zo ik zo zeggen! het is jullie dag, jullie maken keuzes en geniet er vooral van met volle teugen!
sabrina
27/10/2007

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik16-12-2007 22:29:40

hoi,
mijn bruidskindjes zullen 9 en 13 jaar zijn op de dag dat ik trouw. het zijn mijn twee stiefzusjes. we zijn vandaag naar een winkel geweest waar ze communie en suitekledij hadden. heel veel dingen zijn voor de oudste al niet meer beschikbaar.

aangezien we ze allebei in dezelfde kleur willen steken en ong hetzelfde qua design. voor de jongste was het geen probleem maar de oudste zou het niet meer vinden daar... vond ik ook heel jammer...

er kent niemand bij toeval een toffe winkel voor de bruidskindjes regio kortrijk -harelbeke-deerlijk-roeselare?

grts cindy 12-09-08

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik17-12-2007 4:05:38

ik heb eigenlijk gewoon 2 lievelingsnichtjes gekozen, dus ik verander zeker niet van standpunt!
Vond het gewoon een rare opmerking van die mevrouw!
Precies of ale, dump uw bruidskindjes en keis er mooiere en gemakkelijkere om aan te kleden....
Ik heb gewoon mijn hart laten kiezen.
En ze zijn er allebei super trots op!

Céline
24-5-2008
 Meld misbruik17-12-2007 10:00:57

Wij hebben een jongen van 5 en 2 meisjes van 2. Bovendien loopt de zoon van mijn schoonbroer (15 jaar) ook mee in de suite. Hij loopt voorop en mag bij wijze van spreken de suite openen.
Voor suitekledij kan je eens kijken op enfant d'amour. Dit is een kledingslijn speciaal ontworpen voor communie en suite.

succes
Céline

Charlotte
1-5-2009
 Meld misbruik21-12-2007 11:29:52

ik vind dit niet te oud. Ik ga trouwen in mei 2009 en de kindjes zijn nu zes en zeven...
Het blijven kinderen en schattig, die kinderen liggen me ook nauwer aan het hart (er zijn vele kinderen in de familie, maar die zijn van zus en schoonzus) dus is het mij allemaal gelijk wat anderen zeggen of denken.
Je doet wat je wilt, het is jouw dag en jullie tweeen moeten alles kiezen.
Laat je niet beïnvloeden om vreemde kinderen te laten voorlopen. Als er iemand die foto's ziet kun je dan zeggen 'ik ken die niet, ze zijn gehuurd'???
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...