Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkledij

  17-11-2004 9:30:09
Iemand ervaring met Linea Rafaelli - Linx Fashion ? Heb er een mooi kleedje gezien...
Groetjes
Joyce.

Christophe en Joyce
2-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1421


Evelien
14-8-2004
 Meld misbruik17-11-2004 13:13:39

Hallo

Met Linx Fashion heb ik geen ervaring, maar mijn kleed was er wel een van Linea Rafaelli. Ik begrijp niet zo goed wat die website van hen bedoelt met "exclusiviteit" want, die kun je op veel plaatsen kopen. Nu ja, in ieder geval, ik was heel tevreden van Linea Rafaelli, heb er niets op aan te merken en iedereen vond dat ik er schitterend uitzag :-)

Veel plezier met het kiezen, geniet ervan!
Evelien



Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik17-11-2004 13:31:57

ben eens benieuwd... was een beeldig kleedje!

Dank u wel evelientje!

;-)
Joyce



Isolde
28-5-2005
 Meld misbruik17-11-2004 13:52:12

Ik ben naar Linx Fashion geweest in Hasselt en was daar heel tevreden over. Ze hebben de volledige collectie van Linea, dus veel meer dan in andere winkels. Ik heb uiteindelijk ook een kleed van Linea gekocht maar in een winkel die voor mij iets dichterbij is gelegen. Maar anders zou ik zeker mijn kleed bij Linx hebben gekocht.

Succes met het kiezen,
Isolde



Liesbet
1-2-2013
 Meld misbruik17-11-2004 13:59:32

Er komt (is?) naar het schijnt een nieuwe winkel van Linx Fashion in Leuven, met de volledige collectie van Linea Raffeali. Ik geloof op de Vsimarkt (nr. 17?)
groetjes
Liesbet



Mieke
24-6-2005
 Meld misbruik17-11-2004 17:25:01

Hallo,

Kwas zondag 14 november in de grenslandhallen (Hasselt) naar de bruidscollectie 2005 gaan kijken van de Linx. Kmoet zeggen, twas echt de moeite!
Ze hebben de volledige collectie van Linea Rafaelli, naart schijnt uniek in de modewereld. Zo hebben ze het ons wijs gemaakt. :-))
En ja er is inderdaad pas een winkel open gegaan in Leuven op de Vismarkt. Ikzelf heb mijn kleedje al, maar maandag gaat mijn toekomstig ventje zijn kostuum passen, in de Linx Hasselt.

Groetjes
Mieke

D-Day: 24 juni 2005



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik19-11-2004 10:37:14

Ik heb mijn kleed niet gevonden bij Linx, maar het mijne is ook van Linea Raffaelli en vind het een zeer mooi. En de prijs viel nog mee ook!



Sofie
7-5-2005
 Meld misbruik22-11-2004 11:47:44

Hoi,

Ik ben er ook gaan passen en op de service is echt niets op aan te merken. Ik heb mijn kleed (ook van Linea) uiteindelijk wel in een andere winkel besteld,dichter in de buurt.

Groetjes,
Sofie



sigrid
22-8-2004
 Meld misbruik24-11-2004 8:53:41

hoi Joyce
ik ben op 22 augustus getrouwd in een kleedje van Linea, ben niet gaan passen bij Linx maar wel bij Couture maxime te aarschot, daar hebben ze ook heel veel keuze, mijn mama was ook gekleed van Linea en haar kwam dan weer wel van Hasselt
Wil je graag eens een foto dan bezorg je via doit fora maar je mailadres dan mail ik ze door


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...