Terug naar overzicht
Wij laten onze bruidskindjes onder andere de misboekjes uitdelen.
Hoi Ann, wat de bruidskindjes precies doen, kan je zelf kiezen. Bij ons komen ze voor mij en mijn ouders binnen en zullen ze rozenblaadjes ofzo strooien. Bruidskindjes hebben niet echt een functie, ze zijn vooral schattig!
Heb daar zelf ook al over nagedacht... wil erg graag bruidsmeisjes... vind ik zo schattig. Bij mij zullen ze rozenblaadjes strooien en buiten aan de kerk belletjes blazen.
bruidskindjes hebben niet specifiek een functie. het is vooral erg mooi. Ze gaan meestal gewoon het koppel voor in de kerk en gaan dan samen met het koppel de kerk uit... ge hoeft ze niet echt iets te laten doen, zeker niet als ze hier te klein voor zijn...
wij laten ze snoepzakjes uitdelen aan de kindjes die aan het gemeentehuis staan.ik geloof dat je op internet wel ergens iets kan terugvinden over taken van bruidskindjes. heb het zeker ergens gelezen onlangs
hallo,bij ons gaat het bruidskindje ingeschakeld worden bij het helpen uitdelen van de misboekjes en bij de offerande rondgaan met een mandje. groetjesheidi