Terug naar overzicht
mijn vriendin is grafisch ontwerpster en volgens haar zou het niet veel goedkoper zijn om het zelf te doen... hangt er waarschijnlijk wel vanaf hoe duur je de kaart zou kiezen.
ik ben er vrij zeker van dat dit goedkoper is... wij hebben het namelijk ook zo gedaan na vergelijken van prijzen en dergelijke. we hebben dus zelf de uitnodiging ontworpen, dan de blanco voorgeplooide uitnodigingen besteld (via zo een uitnodigingboek in de AVA)en ze dan zelf afgedrukt (wel op een grote printer op het werk maar inkt zelf betaald). We hebben ons zo zelfs 200 euro uitgespaard, toch wel de moeite vind ik!!succes ermee!
hey, wij maken ook onze uitnodigingen zelfmijn vriendin is vorig jaar getrouwd en heeft dit ook gedaan.Van haar kreeg ik een goed adres van een drukker die je eigen ontwerpen drukt.Omdat onze ontwerpen redelijk simpel zijn van formaat gaan wij heel wat uitbesparen door het op die manier te doen.griet
Hoi Marie,Ik denk niet dat het goedkoper is. Misschien wel als je ze zelf thuis print maar vind dat je dan nogal beperkt bent in wat je kan doen en soort papier e.d.Ik had de onze ook zelf ontworpen en ben er mee naar een drukker gegaan. Mochten we uit een boek gekozen hebben was het waarschijnlijk dezelfde prijs geweest... maar minder origineel.Als ik van jou was zou ik je vriend ze zelf laten ontwerpen, veel persoonlijker en origineler. Voor de kost moet je het helaas niet doenGroetjesKristel
Als je echt een kaartje wil maken dan is het even duur, maar idd nog altijd origineler.De goedkoopste oplossing is een ontwerp maken dat op een foto past. Ons ontwerp past op een foto van 10x20 en foto's ontwikkelen is héél goedkoop. We plakken de foto wel nog op dik papier om het geheel wat steviger te maken. Samen met enveloppen liggen we voor 100 uitnodigingen aan nog geen € 70!
HoiOok wij hebben onze kaarten zelf ontworpen en dan laten drukken bij een drukker...Het feit is dat je door het zelf te printen niet veel uitspaart! Je inkt en papier zal je meer kosten dan het door een drukker te laten doen!De reacties die je op je zelf ontworpen kaart krijgt doet je echt héél erg deugd!Ik zou ervoor gaan en niet langer twijfelen, maar contacteer verschillende drukkers zodat je verschillende zaken kunt vergelijken! Ook het papier en formaat doen er veel aan...Het voorstel dat gegeven werd voor die foto's te laten ontwikkelen en dit als uitnodiging te maken is een héél goed idee! Wij hebben dit gedaan voor onze bedankingen! Die heben we ook zelf ontworpen en dan laten afdrukken bij foto.com... Een prachtig resultaat en idereen was héél blij met een foto van ons vanop onze trouwdag!Veel succes nog!GroetjesVeroniekgetrouwd op 20 07 2007http://huwelijksfoto.net/vl/
Ik ken echt een heel goedkoop adres, bijna ongelooflijk goedkoop. Heb de tip gekregen van iemand die drukwerk ontwerpt.Ik wil ook graag zelf eentje ontwerpen maar ben niet zo heel handig met de PC, misschien kunnen we elkaar helpen ?Stuur me een mailtje op:sankarilse@hotmail.com