Terug naar overzicht
Ik zie het net, ik heb al geantwoord in je berichtje ivm gelnagels. Capelli in Halle is heel goed (ook een Isabelle trouwens), ze zijn heel vriendelijk en ik heb ze al eens een kapsel zien doen voor een trouw en was heel mooi gedaan.Groetjes,Inge14/06/2008
kapsalon anja in vlezenbeek!echt een super goeie voor den trouw geweest bij haar, mijn dochtertje ook en twas echt heel mooi. Ze is creatief en doet graag speciale kapsels voor trouw enzo. ge moet er geen uren zitten en ze knipt ook heel goed. kheb na den trouw mijn haar kort gedaan en het is super ùmooi.echt aanrader!Mieke22/09/07
Hey,Ik ga bij kapster Nadine in Essenbeek in Halle. Het is een klein kapsalon aan huis, je zou denken bwoh, maar ze werkt echt heel goed in lang haar. En ze steekt super op! Bovendien kan je altijd ideeen aanbrengen, ze zit er niet mee om een keertje overnieuw te beginnen. En last but not least, ze is supergoedkoop!Groetjes,Tania
heykapper kris in buizingenof kapper eddy in sint pieters leeuw (kan heel mooi opsteken)ik twijfel tss die twee voor mijn trouwgroetjes melissa16-08-08
Hallo,Ik zoek nog een goede kapster voor onze trouwdag.Ik woon zelf in Halle en heb hier al goede dingen gehoord van kapster Nadine uit Essenbeek.Toch vind ik nergens meer info over deze kapster.Kan iemand mij haar telefoonnummer of straatnaam doorsturen aub?Dank u!!Lotte