Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijs trouwringen

  15-11-2004 12:21:15
Waar verkopen ze mooie trouwringen?
Hoeveel kost een trouwring eigenlijk?
Mag een trouwring voor de man speciaal zijn (met steentje ofzo?)

groetjes

Ine
8-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 3645


Sylvie
10-9-2005
 Meld misbruik15-11-2004 13:14:50

Hoy Ine,
De meeste juweliers verkopen dezelfde collecties: Auro design (www.aurodesign.be ) en tessina (www.tessina.be ) komen het meeste voor.

Voor origingele ontwerpen kun je eens kijken bij Hans Sonnaert te St-Niklaas (www.hanssonnaert.be ) of bij Kallista te Aalst (www.juwelierkallista.be ). Prijs per paar = +/- € 900,00

Groetjes,




Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik15-11-2004 13:47:40

Hallo,

Ook op www.memoire.be vind je er heel wat. Wat je precies wil voor jou en je man kunnen alleen jullie beslissen uiteraard. Wij nemen ofwel rrecies dezelfde ofwel een met een steentje voor mij. De prijs schommelt nogal...

Groetjes,
Ingrid



Lindsay
3-6-2005
 Meld misbruik15-11-2004 19:05:47

hey Ine,
Weet je waar je leuke trouwringen vind bij Juwelier Kallista in Nieuwerkerken zij staat ook geregeld op beurzen. Je kan ook haar website eens bezoeken ( www.kallista.be ) of gewoon eens bij haar langsgaan zij zal jullie met veel plezier begeleiden met het kiezen van jullie trouwringen!!



Wim
18-12-2004
 Meld misbruik15-11-2004 20:22:11

Hoi

die van ons zijn van Nico Taeymans, een aparte stijl - heeft eengrote collectie. De winkel is in antwerpen.
die van ons waren een 700 euro samen, geel mat goud en in die van mij zitten een par kleine diamantjes
zie ook www.nicotaeymans.be

groetjes Liesbet



Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik15-11-2004 22:19:35

Hallo,

Voor de man kies je ook wat je zelf mooi vind. Bij de meeste juweliers vind je wel trouwringen en ook minder dure. Wil je iets speciaals dan kan je ook eens kijken bij wim meeussen in antwerpen of Anja Maesen in Molenstede (bij Diest). Wij twijfelen momenteel nog tussen deze twee, prijs rond de 1000€, maar ze hebben ook minder dure.
Je kan eens kijken op www.wimmeeussen.be en op www.anjamaesen.com
Groetjes Wendy



heidi
20-7-2004
 Meld misbruik19-11-2004 10:17:49

ik heb mijn trouwring gevonden bij atlantis in Nazareth (www.atlantistrouwringen.com ) Via de website kan je een gratis cd-rom aanvragen waar alle ringen opstaan + prijslijst. Is wel niet echt goedkoop (de onze kosten samen +/- 1500 euro.
Surf er eens naartoe en je zal beslist een mooie ring tegenkomen!



Kelly
2-7-2005
 Meld misbruik19-11-2004 16:53:27

Wij hebben zondag op de huwelijksbeurs in Wieze bij Kallista geweest en hebben daar ook onze trouwringen gevonden, mijn verlovingsring kwam daar ook van. Ik vond dat de prijs meeviel, ongeveer € 1000 en ze zijn echt prachtig, had niet gedacht dat ik het zo snel ging vinden, we trouwen op 2 juli 2005.

Groetjes
Kelly


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...