Terug naar overzicht
Verschillende juweliers geven ook korting als je naar de huwelijksbeurs gaat. Zelfs tot enkele weken na de beurs.
wij hebben onze ringen gekocht bij fede di oro, ik denk dat we zo'n 20% korting hebben gekregen, maar wij zijn nooit langsgeweest bij fede di oro op de huwelijksbeurs hoor.Hij geeft dat blijkbaar zoiezo tijdens de periode van de huwelijksbeurzen.
Wij zijn niet naar een beurs geweest en hebben ook korting gekregen bij de juwelier.Sandra12/04/2008
Hallo, Wij hebben ook onze ringen gekocht bij Fede di Oro. Ook wij zijn nooit naar een huwelijksbeurs geweest en hebben toch een korting gekregen. Ik denk dat ze steeds deze korting geven. Dit omdat de korting niet vermeld staat op de bestelbon. Ik heb er dus goed oog in dat jullie ook deze korting zullen krijgen!GroetjesGwendoline07/06/2008
dag katrien, je krijgt overal korting ik ben naar goudcentrale geweest en ik kreeg 25 procent, die van fede di ore vond ik opdringerig, ik moest nu al direct kiezen omdat er een drukke periode voor de deur staat, ik was daar echt niet op mijn gemak
Na vele positieve reacties op dit forum zijn wij ook naar Fede di Oro geweest in Izegem. Ik moet eerlijk zeggen dat wij in alle rust de collectie konden bekijken, de zaakvoerder was zeer geduldig met ons en zeker niet opdringerig. Zij hebben één van de grootste collectie trouwringen van Belgie, na 2u1/2 konden wij onze keuze maken kortom een aanrader.
Wij hebben ook een mooie korting gekregen van 20procent hoewel wij niet op de beurs zijn geweest.