Terug naar overzicht
Bedoel je cony in aalter? Het is met 1 n geschreven en dit is de site: www.cony.be groetjes
de modeshow van cony is donderdag 24 januari in ten dauwe!
Dank U wel!!
interesse in kaarten. ik heb reeds mijn bruidsjurk gekocht en heb nu mijn kaarten over. Dom hé, maar jah, de klik was er vandaar da ik de modeshow van conny niet afwacht.Ps : het is een heel goeie bruidszaak...
Ja, ik heb er drie nodig. Ik heb wel al gehoord dat de bediening niet dooor iedereen even goed is. Een vriendin van mij die géén maatje 36 heeft, gaven haar een maatje 36 om te passen waar ze zelfs met haar billen niet inkon....Nu ja, hangt mss af van verkoopster tot verkoopster he...WElke merken hebben ze daar eigenlijk?
Marie,Ik ga eerlijk zijn mijn zus heeft ook geen maatje 36 en is daar enorm goed geholpen geweest. Nuja gezien ik een kleed wilde van ian stuart kon ik daar niet terecht gezien ze het ginder niet verkopen. Alle mensen van de suite gaan hun kleed ginder kopen, dusja... Ik heb mijn suitekleed twee jaar geleden ginder ook gekocht en ze waren heel vriendelijk en ik heb een grote maat. Voor zover ik gezien heb toen ik om de kaarten ging, waren het nog altijd dezelfde verkoopsters.Rafaelli, rembo styling en nog zoveel meer, ik weet da niet direct welke merken ze nog allemaal verkopen. Tja ik heb mijn kleed aangehad en er was meteen de klik, dus dan heb ik haar modeshow niet afgewacht...Ik heb drie kaarten, dus als je ze wil overkopen geen probleem het is 10 euro per kaart en van mij mag je ze voor 9 euro hebben als ge da wilt... Anders mocht ik ze ook terugsturen naar ginder en kreeg k ook mijn geld terug, maar als ik u er een plezier kan mee doen doe ik da zeker.Twee jaar geleden ben ik ook naar de modeshow geweest en da was echt de moeite naar de modeshow voor de suite ga ik wel...PS: Klein vraagje heb jij al een idee waar je je trouwfoto's zult trekken???wil je antwoorden naar Claeyskurt@telenet.beGroetjes