Terug naar overzicht
Hey,Het is een beetje afhankelijk van wat je allemaal wil.Album + CD + dankkaartjes + reportage loopt toch al snel op tussen 1000 en 1500 euro.Er is ook nog een verschil of je voor digitaal of analoog kiest.Vaak moet je ook nog de vervoerskosten van de fotograaf betalen.Als ze van bij het klaarmaken tot het avondfeest moeten blijven komt er ook een suplement bij per uur dat je over hun pakket gaat.Het is inderdaad een grote hap uit je budget maar, het moet goed zijn want je kan dit niet meer herdoen.Griet08/08/08
Het beste dat je (volgens mij) kan doen is verschillende fotografen contacteren. Zo kan je een voorbeeldalbum inzien en vragen wat de prijzen zijn en wat daar allemaal in vervat is (album, vervoerskosten,...).Ook hun zienswijze is belangrijk: sommige fotografen willen het accent op het koppel leggen terwijl wij liever een soort reportage kregen van gans de dag...Wij hebben een achttal professionele fotografen gecontacteerd. De prijzen lagen tussen de €995 voor een gewone ingekleefde album tot €1800 voor een digitale album maar erg kunstzinnige/mooie foto's op het formaat 40/40. Grote prijsverschillen dus.We hebben uiteindelijk gekozen voor een fotograaf wiens prijs wat tussen deze twee uitersten ligt en voor een traditionele album, maar waarin de foto's op een creatieve manier verwerkt zijn.
hoi,zoals idd hier al staat hangt het echt af van wat je ook zelf wilt.wij hebben een fotograaf gevonden. die kost ons 300 euro voor een ganse dag (tot na de receptie). hij levert alle foto's digitaal af op cd rom en op dvd met een voorstelling voor op tv. handig om te tonen aan je familie!ik vond dat voor ons heel handig, omdat ik zelf veel bezig ben met foto albums in mekaar te steken. je kan dan via de gekende sites zelf een fotoalbum maken en laten afdrukken. kost je misschien 50 euro ofzo... wat ook een pluspunt is: je krijgt alle foto's die hij trok die dag mee naar huis. dus een stuk of 400 a 600 foto's. kan je zelf laten uitvergroten etc...er is dus een heel groot verschil in fotografen.grts cindy 12-09-08http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl gegevens fotograaf vind je bij nieuws!
Onze fotograaf kost 300 euro. Ik ben er ook tegengekomen die meer dan 1300 euro durven vragen. En je hebt een grote middencategorie. Hier op de website staan een paar goedkopere fotografen. Doe eens een zoektocht en je zal zeker prijs/kwaliteit vinden! Niet te snel beslissen.
onze fotograaf kost 1600 euro... tis omdat ik zijne fotoboek zo mooi vond, want het is wel overdreven in prijs als ik het hier zo bekijk
Bedankt voor jullie reacties! Ik moet hier dus echt wel werk van maken en niet de eerste de beste kiezen.Maar nu heb ik toch al een idee van de prijzen.Groetjes,Marjolein
Hallo,Onze fotograaf kost 975 euro.Het zijn wel héél mooie albums.Groetjes Inge 01.08.08
Hoi,Onze fotograaf kostte 400 eur + 25 eur vervoerskosten. Dit van 9u tot 18u.Hij werkte digigtaal en we hebben alle foto's op DVD gekregen (zo'n 800). Ik heb zelf de digitale album gemaakt via www.albumprinter.nl en dat heeft 65 eur gekost.Je moet inderdaad eens rondkijken en zien wat jullie willen. Toen ik op zoek was naar een fotograaf was ik direct verkocht voor de onze omdat ik vond dat hij heel spontane foto's trok van het koppel en de gasten. Bleek ook bij ons het geval te zijn. We hebben hele leuke simpele en natuurlijke foto's. Als we echt een professionle foto reportage van ons 2 gewild hadden dan was hij waarschijnlijk niet de juiste keuze.Groetjes & succes met je zoektochtKristel
Wij hebben fotograaf+videograaf (man+vrouw) voor een 1300€. Hierin is inbegrepen: fotografie vanaf klaarmaken tot na middernacht, album, alle foto's op cd+dvd met slideshow, videofilm met lengt naar wens, ook filmen op avondfeest.