Terug naar overzicht
Beste Nele, indien u méér wilt voor uw geld: wij hebben naast alle genres muziekstijlen, alles als videoclip dat op scherm wordt geprojecteerd (zowel oudere als nieuwe muziek). Ambiance verzekerd ongeacht de leeftijden. Ook uw openeningsdans wordt vertoond, de rest van de avond gefilmd. Tevens kun je allerlei eigen foto's, videootjes,e.d. ons toeverlaten, dewelke wij de avond aan uw gasten op scherm als presentatie vertonen. En nog veel meer...of eigen ideeên?Surf naar www.discovideo.be of mail naar info@discovideo.be grtz, Rik
Ik heb ooit dj Ron Van Dijck horen draaien op een ander trouwfeest. Het was nog al veel hoempapa en carnavalsmuziek. Het was niet echt mijn stijl, maar als je daar van houdt dan moet je bij hem zijn ;-)groetjes en succes met de zoektocht
hallo NeleDat is toevallig wij trouwen ook in zaal krekelhof.wel een andere datumWij hebben DJ Ron Van dijckHebben jullie de grote zaal of de kleine zaal?
Hey Kim, Wanneer trouwen jullie? Wij hebben de grote zaal. Ze hebben ons toen niets verteld van de kleine zaal, voor hoeveel personen is deze dan? Bedankt voor de reactie hé!Groetjes, Nele
Wij trouwen een weekje later.Van waar zijn jullie?Ergens omgeving Hasselt?Mijn familie had dj Ron aangeraden omdat die blijkbaar heel goed is hij draait ook meestal op 70-80 fuifen in hasselt.De grote zaal is vanaf 120 pers en de kleine een 60 tal denk ik.Je mag me altijd mailen om ideetjes uit te wisselen ofzo kimrennen@hotmail.comgroetjes
Dag Nele,Wij trouwen in februari 2009, waarschijnlijk ook in het Krekelhof want we wonen 2 straten verder. Nu een ander vraagje , waar wordt er eigenlijk bij jullie "de ontvangst" voorzien net voor het feest? In een ander zaaltje? Want dat was mijn enige vraag nog over het krekelhof. Bedankt! Groetjes sylvie