Terug naar overzicht
Is het niet interessanter als jij alvast jouw schoenmaat doorgeeft? Groetjes,Lien
dat kan wel zijn, maar ik dacht misschien dat het ook interessant kon zijn in ene weg voor andere bruidjes die tweedehandse schoenen zoeken buiten mezelf, zo kan er vermeden worden dat zij deze vraag ook nog ens moeten stellen...ik heb maatje 38...
Ik heb er te koop.Champagnekleurige maat 39 1/2 van het merk oni onikHet hoogste van de hak is 6 cm.(geen punt vanvoor, maar afgerond)Ik ben van LimburgGroetjes, Els
hoi naamgenootje :-)ook ik heb schoentjes te koop, parelmoer van kleur, maatje 38, met een hak van 4 cm schat ik zo, ze kosten 40 euro, voor een fotootje mail je maar naar sandra.weytjens@dvvlap.be (ps, ben van limburg)
Hallo Sandra,Ik verkoop mijn trouwschoenen die ik zelf aangekocht heb in de bruidswinkel. Size 7 +/- maat 39-40, ivoorkleurig, Indira collectie.Voor meer info en foto's kan je mij mailen op: pettie_1@hotmail.comGroetjes Petra
halo sandra!Ik heb mijn schoenen gevonden bij moernaut2 in dendermonde voor 10 euro!! Splinternieuw kwamen van 120 euro van het merk doreal!